Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mistiaen

19. 4. 2010 13:24
VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

Chtěla bych také upozornit na obecnou mediální bublinu, spojenou s pohřbem. Veškerá média i veřejnoprávní (!) – tedy i Český rozhlas a noviny donekonečna opakovala POUZE informace o tom, že německá kancléřka paní Agela Merkel asi nedorazí, nedorazí nebo nedorazila. Velká část národa (do neděle i včetně mne!!!) pak podlehla pocitu, že tedy ti Němci jsou opravdu nevychovaní a já osobně na ně měla až vztek. Oni zatím reagovali bez pompy a v klidu. Už v neděli brzy ráno (!) mnoho hodin (!) před naším presidentem Klausem seděl (spolu s ministrem zahraničí SRN) v krakovské katedrále na mši PRESIDENT NĚMECKA a zúčastnil se všech dalších obřadů !!!!! Současně s ním byl v Krakově i vicepremiér Westerwelle (=záběry a reportáže slovenské a německých TV). Navíc Berlínští filharmonici vzdali sami od sebe poctu v Krakově - tedy na místě - provedením Requiem pod širým nebem (nevím, zda pobývali zrovna v Polsku, každopádně je to krásné).

0 0
možnosti

Mistiaen

19. 4. 2010 13:25
Pokračování --- VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

President Klaus se dostavil na mši do katedrály, když byla v plném proudu a dóm přeplněn k prasknutí (záběry V.K. ve dveřích dómu v tlačenici), když německý president se již dávno vpředu modlil.....  Přitom president mohl jet o mnoho dříve, aby vše stihl a nemusel se trapně mačkat ve dveřích dómu !!! Místo toho využil cestu Pendolinem jako samopropagační, kdy dával interwiev pomalu na každé stanici. Přece k tématu stačilo říci už v sobotu pár slov a neusmívat se ješitně do kamer po celé trase. Slováci se svým presidentem rozhovory cestou nedávali, je každého věc, jak se na pohřeb dostal. Není vhodné se  sebestředně vystavovat záři reflektorů, když jde o státní pohřeb sousedního presidenta!!! Opakuji, Gašparoviče takto Slováci na veřejnoprávní TV vůbec neprezentovali!!! A to už vůbec nemluvím o kritice, kterou Klaus vznesl na jiné evropské státníky a média pouze papouškovala. Je to strašně smutné, jak jsou novináři líní a nic si nezjistí. Mají víc možností, než já ze satelitní TV. 

 

0 0
možnosti

Mistiaen

19. 4. 2010 13:23
VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

Chtěla bych také upozornit na obecnou mediální bublinu, spojenou s pohřbem. Veškerá média i veřejnoprávní (!) – tedy i Český rozhlas a noviny donekonečna opakovala POUZE informace o tom, že německá kancléřka paní Agela Merkel asi nedorazí, nedorazí nebo nedorazila. Velká část národa (do neděle i včetně mne!!!) pak podlehla pocitu, že tedy ti Němeci jsou opravdu nevychovaní a já osobně na ně měla až vztek. Oni zatím reagovali bez pompy a v klidu. Už v neděli brzy ráno (!) mnoho hodin (!) před naším presidentem Klausem seděl (spolu s ministerm zahraničí SRN) v krakovské katedrále na mši PRESIDENT NĚMECKA a zúčastnil se všech dalších obřadů !!!!! Současně s ním byl v Krakově i vicepremiér Westerwelle (=záběry a reportáže slovenské a německých TV). Navíc Berlínští filharmonici vzdali sami od sebe poctu v Krakově - tedy na místě - provedením Requiem pod širým nebem (nevím, zda pobyvali zrovna v Polsku, každopádně je to krásné).

0 0
možnosti

Deleter

19. 4. 2010 8:49
Mno,

požadovat funus na dvou kanálech, to je trochu přestřelené. Kdo chtěl nerušeně truchlit, mohl jet do Polska.

0 0
možnosti

marka40

19. 4. 2010 7:20
Děkuji,

přesně takhle jsem to viděla i já. Bohužel jsem se dívat přestala - na základě těch stále stejných komentářů, takže tu část, která byla již - jak píšete - bez komentářů a v přímém přenosu, jsem neviděla. Ze začátku jsem se snažila dívat přes internet, ale byl tak přetížený, že to vůbec nešlo.

0 0
možnosti

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

18. 4. 2010 20:12
Nemohu si pomoct,

ale co vás vede k tomu,že se v televizi díváte na něčí pohřeb? Zejména dnes, kdy jsem vyšel ven v devět a zpět se dostal až večer v sedm a užíval si práce v krásném slunečném dni. I oběd jsem měl na dvorku pod slunečníkem. Dívat se o takovém víkendu na pohřeb v televizi mi připadne lehce morbidní a hrozná škoda a ztráta času. I když proti gustu ...

0 0
možnosti

mufoid

18. 4. 2010 20:54
Re: Nemohu si pomoct,

Zajímavá myšlenka.. Ale proti gustu žádný dišputát.. Já byl například celý den doma, páč mám nepohyblivou nohu, ale na pohřeb jsem se také nekoukal.. [>-]

0 0
možnosti

Danice

18. 4. 2010 19:04
Neviděla jsem....

Velice si Vás vážím a rozhodnutí, že "do politiky nejdete" mi udělalo radost. Přeji pěkný zbytek dne.:-)R^

0 0
možnosti

Michal007

18. 4. 2010 18:30
Měl jsem možnost

přepnout si na Slováky, ti měli přenos bez komentářů. Šla z toho veliká síla, kterou na ČT úplně zabili.

A bylo to nesrovnatelné s Brežněvovým pohřbem.

0 0
možnosti

sir Humprey 010

18. 4. 2010 17:30
Správně! Zavřít Janečka do bedýnky s nápisem TABU

:-)

0 0
možnosti

Martin Faltyn

19. 4. 2010 7:47
Re: Správně! Zavřít Janečka do bedýnky s nápisem TABU

Nápis BLB by byl lepší.

0 0
možnosti

DolevaP

18. 4. 2010 17:29
Tak nevím

i teď, 2 hodiny po vašem výkřiku stále běží na ČT přímý přenos ...

0 0
možnosti

Roman Šmucler

18. 4. 2010 17:50
Re: Tak nevím

Ano, teď už je to bez zbytečných řečí a komentářů, zdá se, že se poučili, také jsem na to reagoval.

0 0
možnosti

rezjir

18. 4. 2010 16:28
Dotaz na pana Šmuclera

Jak byste jako lékař komentoval tu skutečnost, která zazněla ve firmu KATYŇ , že Rusové očkovali ty Poláky proti tyfu?

0 0
možnosti

Roman Šmucler

18. 4. 2010 17:24
Re: Dotaz na pana Šmuclera

Nic bližšího o tom nevím. Byl to nezměrný zločin na který bychom neměli zapomínat a věděli to i dotyční vrazi. Proto vraždili v noci a v odhlučněné místnosti, tedy pokud nestřileli ostatní přímo do jámy. Proč ještě nebohé důstojníky očkovali nevím- aby je uklidnili (přece nás nezabijí, když nás očkovali), nebo někdo nevěděl, jak to dopadne? Podstatné je, že snad Rusko už nebude tu věc relativizovat ( sami mají od Stalina desítky miliónů mrtvých), konečně my bychom v pohraničí asi také nějaké ty neoznačené hroby našli i když to nebylo tak masové ale říkejte to tomu zabitému a jeho rodině...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS