Roman Šmucler

Je dobře pro vládu, že jsem se nestal poslancem za TOP 09

18. 12. 2010 10:10:40
Před časem jsem byl u založení TOP 09, dokonce jsem byl jejich leaderem v jednom kraji, a byl jsem odejit z volitelného místa. Udělali dobře. Kdybych byl příští týden u hlasování o důvěře vládě, žádal bych jasné kroky policie a státního zastupitelství ve vyšetření aféry Drobil, jinak bych důvěru nedal.

Jsem jenom zubař, nejsem právník. Leč čekal bych, že už by někdo měl být ve vazbě, aby neovlivňoval svědky, neboť důkazy lze asi nalézt nyní především ve výpovědích a jejich rozporech. Možná by někdo rád s policií spolupracovat v rámci účinné lítosti?
Nezávidím Radkovi Johnovi, jako kolegové z publicistiky TV Nova bychom v tom asi měli zcela jasno, a razantní postup bychom požadovali přes televizní obrazovku. Jankovi Kroupovi a jeho týmu bychom dali prostor a tlačili stát k výsledkům. Nespokojili bychom se s odpověďmi typu- všichni byli u výslechu a řekli, že jsou neviní, tak se nedá nic dělat.... Dnes má Radek spolu s paní Veseckou všechny páky. Vzpomene si kým býval, co slíbil? Doufám, že ano, vždycky je šance nenechat věci být. Limuzíny jsou krásné, úcta k ministerské funkci též, kamarádi chtějí zůstat v různých dozorčích radách ale stojí to za tu ostudu?
Musím souhlasit s vedením TOP 09, že bylo prozíravé se lidí jako jsem já včas zbavit. Potřebují pevnou hlasovací mašinérii a já bych si to příliš bral. Na straně druhé přece ten stát nemůžeme nechat dál padat takřka k dětské negramotnosti. Jako vysokoškolský učitel vidím, že současní maturanti nemají ani poloviční znalosti, co jsme mívali my (objektivně měřeno shodnými testy). V korupci jsme za opravdu děsivými státy. Místo reálné vládní politiky přišlo v krizi pár škrtů, které jen zanedbatelně brzdí pád do propasti. Slyšeli jste vůbec vizi, jak dluhy splatíme? Jak zaplatíme nutné investice, které se pozastavují? Já ne. Jen se zdá, že bylo na čistírnu odpadních vod klidně o tři miliardy více, než bylo potřeba. Když na tom byl zájem.

Tak poslanci na VV a TOP 09 , jsem na Vás zvědav a na Tebe Radku také! Nejde o to "povalit vládu", jde o to, aby pokud možno ode dneška plnila, co slíbila. Reformu a boj s korupcí. Nic víc. Pokud to nezvládnou, bude potřeba brzo nějakou stranu založit ale už ne s většinou lidí "se zkušenostmi z politiky". To bychom zase byli po všech slibech znovu "v rejži" a to si tento stát nezaslouží.

P.S. Pro poslance: Teď Vás kvůli hlasování o důvěře budou brát až do středy víc vážně. Chtějte harmonogram reforem, jinak jste tam pro ostudu. Levice pak za 3 a půl roku udělá úplně jiné změny, než jste si předsevzali.

P.S.2 Pro Radka Johna: Už nejsi v televizi. Teď musíš vyšetřovat úplně jinak.

Autor: Roman Šmucler | karma: 48.79 | přečteno: 31037 ×
Poslední články autora