Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mezzev

26. 2. 2012 11:45
Co to udělá s člověkem, když něco vydělá na pacientech.

Pane Šmuclere, říkám si,  že v době, kdy jste sedával před budkou v televizi Nova, by se vám možná v ta "okouzlující atmosféra " pražských snobů také nelíbila  a možná byste v té době dokonce křičel mezi těmi protestujícími .

Přemýšlím, jestli se během doby změnili ti protestující, nebo jste se změnil vy, protože mně jste tenkrát u té budky ještě připadal normální i když mnoho lidí si to už tenkrát o vás nemyslelo .

Při posuzování vaší hodnotové orientace by vás, pane Šmuclere, mělo také varovat, že ideově souzníte s blogerem Pavlem Kulou a i to by vás, zvláště pokud si přečtete jeho zdejší příspěvky, mělo důrazně varovat.

P.S.

Pane Šmuclere a ten strejda z Vídně, byl podle vašeho popisu téměř jistě vídeňský primátor a zemský hejtman  M. Haupl . Já vím pane Šmuclere, že proti vám ten strejda v podstatě ničeho nedosáhl (pouze ho zná minimálně celá Evropa), ale alespoň pojmenovat jste toho strejdu v článku mohl.

2 0
možnosti

Roman Šmucler

26. 2. 2012 11:50
Re: Co to udělá s člověkem, když něco vydělá na pacientech.

Hezký den. O čempak to píšete? Já operuji ve státním za 3000 Kč měsíčně onkologické pacienty. Starám se o LDN. nečetl jste akorát Marxe? Pan starosta Vídně působil jako strejda a mohl je k Praze chovat více srdečně. Celé to bylo o Rudolfovi II. tak to uvedl, že mi ho sice máme rádi ale oni ne. Já jsem na půl Němec ale tyhle rozumy směrem k Praze mě štvou. Je fajn, že přijel a určitě to myslel vcelku dobře, škoda, že půdsobil jak "strejda"

7 0
možnosti
L2

Lanta 2OO4

26. 2. 2012 11:36
Nechápu komu na tom plese co vadí

Lidi, kterým tenhle druh zábavy vyhovuje se tam přišli pobavit a třeba i předvést a ukázat, na vstupné 2 až 7 tisíc si snad dokáže v ČR vydělat každý kdo o takovou akci stojí a ti ostatní to přece řešit nemusí,ne? Mě osobně tyhle akce nic neříkají, ale pokud se p. Šmucler a další dobře bavili, pak proč jim to nedopřát?

Jen v jedné věci s autorem nesouhlasím a to v tom, že by někdy mohl pražský ples v opeře překonat nebo se vyrovnat tomu vídeňskému. To stěží, protože ten vídeňský má mnohem delší tradici a věhlas. Stejně jako karlovarský festival nikdy nedostihne významema ten z Cannes tak ani ten pražský ples významem nikdy nedostihne ten vídeňský. Nejde o peníze, ale o historii a kulturu;-)

1 0
možnosti

Roman Šmucler

26. 2. 2012 11:52
Re: Nechápu komu na tom plese co vadí

Ale já právě chtěl říci, že je mi úplně jedno, zda se vyrovnáme Vídni. Já nemám mindrák. Vídeň miluji i její operu. U nás je to jinak, nikoli nutně špatně. Třeba nemáme funkční šlechtu, naše opera není tak slavná jako Vídeňská, ale blbě to tu lidi nedělají...

1 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

26. 2. 2012 11:36
Vy ste tak nóbl člověk, já nemám slov

pane Šmuclere. A navíc ta lóže, separé, to si ani nedovedu představit. V takový lóži přijde komorník a dá Vám vizitku, že Vás sousední soulóžník vyzývá na souboj pistolemi, nebo jak ? To u nás na tancovačce se dává přes hubu jen tak, jsme prostí lidé.

1 0
možnosti

3lipy

26. 2. 2012 11:45
Re: Vy ste tak nóbl člověk, já nemám slov

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Obyčejný člobrda

26. 2. 2012 11:26
Tak už víme, že jste tam byl

A ještě něco jiného? Pokud je Praha lepší než Vídeň, nechápu, proč zrovna jezdíte na plesy do Vídně a libujete si, jak je to tam fantastické (až na toho tlustého pana starostu). Ale ono je třeba asi decentně ukázat, že na to mám, nejsem ovšem žádný snob .... ;-)

2 0
možnosti
N

NewDorianGray

26. 2. 2012 11:35
Obávám se, že chyba bude ve vašem přijímači.

Autor nikde v článku neuvádí, že by kdy byl na vídeňském Plese v opeře, to "tlustý" vídeňský starosta zavítal na do Prahy. ;-)

3 0
možnosti
N

Nero

26. 2. 2012 11:17
Máme zahradu.

Dojde se k ní přes"satelit".Díky bohu za něj.Než jej postavili,byli jsme "milionáři".Proti těm se může vše.Nyní jsou milionáři jiní.Škody na zahradě přestaly.(krádeže jen o málo)

Jdou li kolem televizní čumíci,jsou na prasknutí závistí.(nic moc zahrada,ale opravdu udržovaná.)Ani se je už nezkoušíme pozdravit.Jde o domorodce.Jdou li kolem s psíkem (někteří bohužel s mohutným psiskem) "zbohatlíci",slušně staré-lépe starší zahrádkáře pozdraví a prohodí pár vět.

Prostě, než vyroste nová,dríve neexistující třída slušných podnikatelů,vydržte pokřik"domorodců"a držím Vám palce.Já jsem už na všechno starý.Oblbne mně kdejaký Moravec,Drtinová či Železný s Veselovským.Proto se na ně nedívám.Raději jdu na ryby.

4 0
možnosti
EZ

Emiliano Zapata

26. 2. 2012 12:32
Re: Máme zahradu.

Zajímavá zkušenost, někdy to vidím podobně.

0 0
možnosti
FK

ataknevim

26. 2. 2012 11:15
se pro děti z dětských domovů vybralo 650000 Kč.

To je nesmírně důležitá poznámka. Rozmnošte to a příští rok to předhoďte těm demonstrantům. Kolik oni vybrerou. Ale s tou Vídní to je skutečně nesrovnatelné. To jste, autore, přepísk´. Ale nic, snad se to v příštím století srovná. Nebo alespoň v aktivní době vašich vnoučat.

0 0
možnosti

Danny boy

26. 2. 2012 11:28
Re: se pro děti z dětských domovů vybralo 650000 Kč.

Vzpomínám na Spejbla a Hurvínka. Spejbl: "Dobročinný ples je od dobro-činiti. Dávají peníze chudým." Hurvínek : "A proč při tom musí tancovat? Proč jim je nedají rovnou?";-D

1 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

26. 2. 2012 11:02
Tyjo, teď jsem vás objevila jak Ameriku!

Asi jsem předtím chyběla... Píšete dobře - lehce, vtipně a O NĚČEM :-) Dobrý R^

1 0
možnosti
BM

sallyna

26. 2. 2012 10:59
Dobrá zpráva

Konečně objektivní svědectví. Bulvární plátky mají zásluhu na negativních názorech na tuto společenskou událost. Vždyť k životu patří i určitá noblesa.

2 0
možnosti
PK

pavel kula

26. 2. 2012 10:24
U mě dobrý.

Jen jsem zvědavý, co na to řeknou obyčejní lidé? :-)R^

2 0
možnosti
AKONS

Abadi Kwame opět na scéně

26. 2. 2012 10:26
Re: U mě dobrý.

A co jsou to ti "obyčejní lidé", prosímvás? Já nevím jak Vy, ale já myslím, že i člověk, co vydělává málo může být velice neobyčejný. A vždy tomu tak bylo a vždy bude, že někdo bude mít víc než jiný. Tak svět prostě funguje - demokracie je také o tom, že se každý baví podle svých možností.

0 0
možnosti
IH

ivahut

26. 2. 2012 10:23
Díky, KARMA !

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5767x
doc.MUDr. Roman Šmucler, CSc., lékař, podnikatel, vysokoškolský pedagog, moderátor a scénárista.

Seznam rubrik