Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gaspard

Tak tomu říkám nechutné PR

Sakra, na tě prsních implantátech vyděláváme balík a teď kvůli nějakejm Arabo-Frantíkům se k nám budou ženský bát chodit! Honem musíme něco sesmolit, ať je uklidníme!

Milé dámy (pacošky blbý, hysterický), ničeho se nemusíte bát, ten gel, vždyť tomu gelu chyběl jenom nějaký nepotřebné úřednické lejstro (ten průmyslovej silikonovej gel na utěsňování koupelen tam fakt dávat nemuseli). Vždyť nikdo nemá ani statistické údaje o tom kolik jich prasklo (jasně že je nemá a nemáme je ani my, jinak se s nima začnem hned ohánět) už vůbec ne, jestli by mohly způsobovat nějaký potíže (on přece nebude nikdo tak blbej, aby investoval stamiliony do klinického testování průmyslového gelu). Takže dámy, nemáte se čeho bát a přijďte směle k nám, my už nabízíme úplně nové a nejlepší implantáty (po tom výpadku z Francie jsme je koupili v Thajsku, kde už kozy vycpávaj léta).

Váš prsní stomatolog Roman "Tabu" Šmucler.

0/0
9.1.2012 15:06

Roman Šmucler

Re: Tak tomu říkám nechutné PR

Hned na začátku jsem napsal, že ty implantáty osobně nijak nefavorizuji. Obchod je vyndavání těch implantátů a předělávání, proti tomu jsem. Jestli se je třeba něčeho bát nebo ne, musíme zjistit. Můj článek je proti možná (nemáme data)zbytečné panice. Při 2000 reoperacích statisticky vzato jedna žena může umřít a pár jich být poškozeno špatným hojením. To také není legrace a musí se to zvážit. jinak je zajímavé, že selhaly implantáty z Evropy a ne třeba asijské- asi jsme fakt zapomněli vyrábět a pořádně pracovat...

+1/0
10.1.2012 8:42

enpassant

Nevěcné hodnocení je móda dneška

Nevěcné hodnocení je ideální pro politiky, lobisty a novináře. Je možné vše udělat rychle a akčně, politik si může vysloužit ostruhy a nakonec v nastalém zmatku lze i vylobovat slušné peníze, protože jde přeci o naše životy. A jestli je to problém implantátů, nulové tolerance alkoholu v krvi či jiných předpisů týkajících se zdraví a bezpečnosti, je úplně jedno. Pro všechny je společné, že chybí solidní analýza problému, stanovení skutečných přičin a kvalifikovaný nárvh opatření.

0/0
8.1.2012 9:19

SID09

Re: Nevěcné hodnocení je móda dneška

Ale tuto paniku a takové neprofesinální hodnocení v této zemi šíří pouze naši neprofesionální novináři, kteří si říkají - profesionálové !!;-D

0/0
8.1.2012 10:36

Jirka1938

Kdyz si nekdo vycpava prsa balony

musi za tuto hloupost nest nasledky.

+2/0
8.1.2012 3:55

DISK

Re:

:-P buďte rád(a), že nevíte nic o plastických operacích po nemocech a úrazech, není to tak jednoduché, jak trapně píšete.

0/0
8.1.2012 10:20

cubebike

Re: Kdyz si nekdo vycpava prsa balony

Ono je tady spousta žen, které mají vycpáno ze zdravotních důvodů, protože o ta svoje přišly. A věřte, že většina z nich by měla raději ta svoje.

0/0
8.1.2012 21:38

radim36

Solidní názor s tou chemickou analýzou a identifikací

konkrétního silikonu. Dávám karmu.

Obávám se ale toho, jestli potřebné dokumenty nutné ke konkrétní identifikaci konkrétní šarže toho silikonu a konkrétních výrobních sérií těch implantátů budou v té firmě vůbec dohledatelné. Obecně Francouzi jsou dost známi tím, že si s výrobní dokumentací moc hlavu nedělají. Plus k tomu se možná ještě přidá pokus firmy a zodpovědných lidí zničením výrobní dokumentace zmenšit dokazatelnou část viny .

Jinak se uvádí, že výrobní cena certifikovaných implantátů je 30 tisíc, firma ty svoje prodávala za 3 tisíce. Průmyslový silikon běžně prodávaný v kartuši v drogerii stojí 300 mililitrů mezi 100 a 200 Kč, tak doufejme, že i tak ta firma použila ten silikon kvalitní.

0/0
7.1.2012 23:47

Widmar

Pokud bude implantát prasklý,.......

....zadarmo ho doc.Šmucler odstraní. Tedy ,rozteklý silikon sesbírat z měkých tkání, to ho čeká pěkná fuška. Pooperačních zánětů se nevyhne.    ;-)

0/0
7.1.2012 21:12

Roman Šmucler

Re: Pokud bude implantát prasklý,.......

Ano, ten rozteklý silikon je opravdu velmi těžké odstranit a prosím, takové implantáty už nepoužívat!

0/0
7.1.2012 22:07

toptoy

Pojišťovny

Hlavně je také vidět, jakou "kvalitu" nabízí české státní zdravotnictví. Vyberou ten nejlevnější materiál a použijí ho, bez nějakého zkoumání kvality. To aby se lidé začali bát i jiných léků. Zvlášť pokud se sem začnou vozit třeba z Číny.

0/0
7.1.2012 20:59

lukim

Re: Pojišťovny

Právě Čínu v oblasti medicíny bych zrovna nenapadal, ale jinak máte pravdu o pojišťovnách a českém zdravotnictví - bohuželRv!!

0/0
7.1.2012 21:49

toptoy

Kvalita výrobků

V Číně se vyrábí i kvalitní zboží, ale české zdravotní pojišťovny by bezpochyby dovezly naopak to nejlevnější, pokud jim jde jen o nejnižší cenu. V tom je právě ten problém, když si člověk nemůže vybrat, co chce.

0/0
7.1.2012 22:46

Alex..

Re: Kvalita výrobků

Ještě jsem se s kvalitním zbožím z Číny ještě nesetkal..v žádném odvětví..

0/0
7.1.2012 22:55

maruširi.vr.12

Měl bych dotaz,

jako naprostý laik si nedovedu představit zdravotní indikace pro implantaci silikonu. Můžete uvést nějaký příklad?

0/0
7.1.2012 20:11

AnnaD

Re: Měl bych dotaz,

Tak například pokud žena prodělala rakovinu prsu.

0/0
7.1.2012 20:29

Roman Šmucler

Re: Měl bych dotaz,

Nebo u vrozených deformací prsu, málo jich není. Přeměny pohlaví a velmi malé prsy, které ženu psychicky trápí...

0/0
7.1.2012 22:09

cvlad

Hezký.

R^

0/0
7.1.2012 18:56

cubebike

Bez emocí

článek zajímavý. Ale docela by mě zajímalo, co byste dělal, jako laik nedoktor, kdybyste měl od PIP "gumového pindíka", nebo jinou část těla. Já osobně bych příliš v klidu nezůstával.

0/0
7.1.2012 17:59

Roman Šmucler

Re: Bez emocí

Také by mi to nebylo jedno, ale než bych "šel pod kudlu" , tak bych chtěl mít jistotu, že to je potřeba. Pokud by to bylo nutne, tak bych šel, jinak ne.

0/0
7.1.2012 18:07

Camino.

Re: Bez emocí

Včera na tiskové konferenci představil Calvin Rickson, inžený a výzkumník z Oxfordské University, svůj nejnovější vynález:  Calvin navrhl podprsenku, která zamezuje, aby se ženská prsa houpala ze strany na stranu, nebo nahoru a dolů a dokonce zamezí, aby byly bradavky vidět skrz blůzu, když se ochladí. Po tiskové konferenci ho přítomní muži pozvali na dvůr a rozbili mu usta.;-)

0/0
7.1.2012 20:18

Camino.

Re: Bez emocí

Po totalni mastejtomii, jsou implntaty velky komfort.

0/0
7.1.2012 20:19

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Bez emocí

Hm, na konferenci radiologických asistentů jsem absolvovala mimo jiné i přednášku chirurga, který tyhle případy řeší a měl tam s sebou prezentaci z těch zákroků. Bylo to hodně zajímavé. Taky tam byly výsledky operace, kdy pacientce po mastektomii nedali implantát, ale vytvořili jí prs z její vlastní tukové tkáně odebrané z břicha a stehen. Výsledek ohromující. Stokrát lepší než pytlík silikonu. Bohužel je takový výkon dražší.

+1/0
7.1.2012 21:30

Camino.

Re: Bez emocí

Omlouvam se: mastektomii.....znam nekolik zen v dost mladem veku, pro ktere je implantat, opokud to jde, dulezity.

V tomto pripade je to rekonstrukcni zakrok.

0/0
7.1.2012 23:18

Inzheim

Prosím

díky Vám za objektivní pohled na uměle vytvářenou paniku!!  Přesto se nemohu zbavit pocitu, jestli to není, ten strach,  taková pomsta soudruha Silikonoviče, za ženské podvádění.

+3/0
7.1.2012 14:22

petrph

Odpověděl jste si vlastně sám

Mimořádné emoce i tlak médií je potřebné. Dnes ještě existuje ona firma (malá, či velká, změnit jí na nějakou jinou a  "odklonit její peníze" netrvá dlouho),jsou v úřadech lidé zodpovědní za kontrolu, povolení a dovoz. Úřady jsou - právě pod tlakem médií ochotny rychle zasahovat, přitlačit na pojišťovny aby výměny zaplatily...Nemluvě o potřebných vyšetřeních (co se pamatuji, tak jedním z návrhů nadstandardů bylo aby si lidé platili "nikoliv potřebná vyšetření mimo předepsané" lhůty.....) Za pár měsíců, když mediální tlak poklesne už může být vše úplně jinak. Firma se změní, nebude za nic ručit, na úřadech už budou jiní lidé co nebudou za nic zodpovídat, kontroly se provádět nebudou a pokud se u žen s implantáty projeví nějaké závažnější problémy, tak si bude muset zaplatit všechno sama - nemluvě o možných dalších zdravotních potížích...

+1/0
7.1.2012 13:13

mimi28

No tak to je zase kec

Silikonů je celá řada a důvody proč je medicinální silikon výrazně  dražší je nejen v atestech ale i ve výrobní technologi.. ... v pořádku to být sice může, ale může to být i velký průšvih... nejen, že může být zvýšené riziko zánětů, praskání silikonů, opouzdřování implantátů nežádoucí tkání... uvolňování nevhodně zvolených aditiv při výrobě implantátů..... zvýšené riziko rakoviny...... připadá mi, že se problem naopak spíš podceňuje.... a objevit se může až po letech....

Také mě fascinuje drzost s jakou někdo tvrdí že to je v pořádku. Odpovědným orgánem je u nás v tomto směru stát ... organizace SUKL a ten by měl nést následky... v případě, že nemůže dle legislativy udělat kontrolu po francouzském kontrolním úřadu pro kontrolu léčiv je měl by nést náklady krom francouzského výrobce také francouzský úřad. :-/

0/0
7.1.2012 11:45

Roman Šmucler

Re: No tak to je zase kec

Máte v principu zcela pravdu. problém je právě v tom, že dosud nevíme, jaký silikon to byl. Neuvěřitelné... Může to být jenom administrativní provblém anebo je to něco velmi toxického. Bylo by fajn, aby se SUKL a jiné orgány záhy vyjádřily- klíčové budou analýzy vyjmutých implantátů z pacientek.

+1/0
7.1.2012 11:47

enpassant

Re: No tak to je zase kec

Pro deníky zcela typický titulek "Devět z deseti výrobků nevyhověl" často skrývá informaci, že se jednalo o chybějící český překlad návodu k použití. Senzace je na světě, ale věcná stránka dostává na zadek.

0/0
8.1.2012 9:30

Niemad

Re: No tak to je zase kec

Máte pravdu. (a to nejenom "v podstatě")

0/0
7.1.2012 14:50

xeternitx

poděkování

děkuji, konečně jeden článek bez emocí.

V této době je třeba spíše situaci uklidnit.[>-]

+1/0
7.1.2012 11:28

oldiess

"zaplatí to ty ženy? nebo snad dotyčná firma?). "

Firma to pochopitelně už nezaplatí, když dávno zkrachovala.

0/0
7.1.2012 11:18

Roman Šmucler

Re:

Mám pro Vás překvapení, firma v ČR dále existuje, jen je zticha. Není "matka ve Francii" ale firma v ČR je. Myslím, že to tedy stát platit nemusí...

0/0
7.1.2012 11:23

oldiess

Re:

Díky za info, to jsem tedy netušil. Jinak máte ovšem pravdu, že je třeba zaujmout klidnej postoj a ženy pokud možno nenervovat. Včetně toho, že i tady by mělo být uděláno výběrové řízení na případné reoperace, pokud by to bylo hrazeno z veřejných prostředků.

0/0
7.1.2012 11:26

Alex..

Re:

No, jestli je to pouze distributorská firma, tak na tom nic nemění. Distributor neodpovídá za tyto vady neb o nich nemohl v sebelepším případě vědět.

Nedělejme prosím hon na čarodějnice.

0/0
7.1.2012 12:41

Martin V2

Re:

Tohle jste někde vyčetl? Distributor, tedy prodávající odpovídá za vady.

0/0
7.1.2012 14:13

Alex..

Re:

Zákon o zdravotních prostředcích říká něco jiného..přečtěte si ho...

0/0
7.1.2012 22:56

petrph

Re:

Otázka nestojí zda ta firma u nás existuje, ale zda bude mít sdostatek peněz na náhradu. Předpokládám, že sama ty implantáty nevyrábí,ale pouze dováží (či jinak distribuuje), čili kasíruje leda nějaou provizi mezi. Pokud by měla ze svého nahradit jejich výměnu - jak jejich cenu, tak i cenu operací... bude na stačit její majetek, nebo radši uzavře krám??

0/0
7.1.2012 13:22



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.