Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek130273

Jsem na tom hodně podobně, pane doktore

I já jsem budoval regionální TOPku, a to v Českých Budějovicích a na jihu Čech vůbec. I já jsem investoval do strany nemalé prostředky. I já jsem měl své představy a očekávání. I já jsem byl před finálem odejit, a to pro nedostatek servility, který jsem bohužel/bohudík projevil strukturám, které si TOPka přenesla jako genetickou vadu z dob bratrosestření v KDU-ČSL. Pane Šmuclere, již delší dobu si říkám, že by nebylo špatné vytvořit širokou iniciativu, jakýsi panel, který by sdružil všechny členy TOP09, kteří byly odstraněni z vysokých postů na kandidátkách, ze stranických orgánů či rovnou ze strany samotné. To, co se odehrálo u nás na jihu, v Českých Budějovicích může být jen vrcholkem ledovce. Ledovce složeného z toxického harampádí, nebezpečných struktur a kdovíčeho ještě. To co se dozvídám...děs. Nemám bohužel dostatek znaků, máte-li zájem: miroslav.muhlbock@monto.cz, popř. 602 370 624. Držím palce, fandím Vám. Mirek.

0/0
1.2.2011 17:35

marty.1ban

...

Je škoda pane Šmuclere,že takto jasnozřivý a neúplatný jste nebyl vždy. Ještě si vzpomínáme, jak se z Vašeho TABU stala TABUdka. Investoval jste spoustu svého talentu do od prvního okamžiku jasné loupeže za bílého dne......to jest,do odcizení televize Novy panem Železným. Vaše paní se také docela angažovala, takže já pochopím,že vaše rodinné krédo je nadělat spoustu peněz a vy pochopte,že kázání o tom co je a není fér zrovna od vás asi nepřijmu.

0/0
25.12.2010 9:32

Roman Šmucler

Re: ...

Můj článek je o něčem jiném ale podívejte se do historie na fakta. Jen pro Vaše info- o oddělení TV Nova od CME jsme se s manželkou dozvěděli, když jsme byli na jiné polokouli. CME dala následně manželce výpověď a tím se s ní rozešla. To, že nakonec manželka vybudovala novou televizi a tu CME od investorů koupila je druhá věc. CME za "novou Novu" zaplatila a s jejími investory dodnes spolupracuje. Arbitráž České Republiky je úplně jiný příběh a také by mě zajímalo, kdo za co může a jak si to zodpověděl. Nevyřešila to ani policie a ani Parlament. A nebojte se používat svoje jméno v diskuzích, vypadá to lépe.

0/0
30.12.2010 22:46

Thompson

Je to opravdu dobře!

Váš příspěvek velmi napovídá o vašem egu. Hodně to už napověděly televizní pořady, které jste před časem moderoval. Dost toho o Vás prozradil i způsob, jakým jste se vyjadřoval a jak jste se v mediích profiloval. Teď jste se pod to všechno v této diskuzi vlastně jen podepsal. Máte rád hlavně sám sebe, tak se potřebujete honem, rychle pochválit, než lidi zase zapomenou, že nějakej Šmucler měl ambice sedět v poslenecké lavici, nebo (nedej Bože) ve vládě. Zůstatňte, kde jste. Byl byste jen jedním z mnoha dalších darmožroutů, kteří si blaho občanů této republiky zaměnili s plněním vlastních kapes. Vy osobně jste mně tedy opravdu po ta léta, co jste se nikde veřejně moc neukazoval, nechyběl!

0/0
25.12.2010 6:48

Rájec

to je dobře

doc.MUDr. Roman Šmucler, CSc., lékař, podnikatel, vysokoškolský pedagog, moderátor a scénárista. Člen místní organizace TOP 09 Mariánské Lázně. A zubař. Je dobře, že se nestal posrancem a zůstane mediální naivka.

0/0
24.12.2010 9:11

Radek1981

Děkuji

Dobrý den. Děkuji za článek - myslím, že jakýkoliv slušný člověk Vám musí dát za pravdu. Bohužel to byl můj poslední modrý hlas v minulých volbách. Koho ale volit teď to nevím :-/

0/0
24.12.2010 6:05

proost

Optimismus?

Vážený pane Šmuclere. Váš článek byl celkem hezký, příjemně se četl a možná jste i slušný člověk. Ale Váš optimismus ohledně dalšího vývoje rozhodně nesdílím, neboť: 1)Petr Nečas a všichni relevantní představitelé ODS do posledního dechu tvrdili, že pan Drobil je čestný, nic neudělal a vše je v pořádku - naopak pan Michálek pochybil. K obratu je donutila až medialiace případu (takže žádná čest, slušnost, zákony a podobně). 2)Klaus prohlásil, že stojí za Nečasem a i nyní prohlásil, že pan Michálek je lump (zde podotýkám, že titul pan jsem použil s rozmyslem pouze u osoby, které toto označení přísluší). Tím dokázal, jaké postoje lze očekávat od hlavy státu. 3)Ministr vnitra zjevně nevěří policii a ani se mu nedivím, potom co s ní Langer provedl, tak radí panu Michálkovi jediné možné řešení - rozmáznout případ tak, aby nešel zamést pod koberec. 4)TOP 09 ústy svého mluvčího rozhodně podpořila Nečase. Takže to bychom měli - sumasumárum vyhlídky jako malované. Ještě jste optimista? Já ne. 

0/0
23.12.2010 14:34

Roman Šmucler

Re: Optimismus?

Jsem, neboť už teď se krade obtížněji a pokud to nenecháme být, bude to ještě lepší.

0/0
23.12.2010 21:09

DADAnce

Re: Optimismus?

Milý pane Šmuclere, opravdu moc lituji, že Vás na kandidátce nenechali. Shodou okolností jsem se posledních pár měsíců snažila dobrat toho, jak funguje Útvar pro odhalování organizovaného zločinu, a padla na mě z toho těžká deka. Po pohovorech s našimi zákonodárci fakt nevidím, kudy ze srabu ven. Průběh exemplárního příklad: facebook Podporujeme Michala Váhalu. Ověřeno z několika zdrojů... 

0/0
23.12.2010 23:36

sarumánek

ještě, že nejste poslancem!

Nechápu, jak mohlo TOPku napadnout nabídnout vám poslanecké křeslo (u VV bych to chápal snad 10x víc), ale jsem moc rád, že zasáhla prozřetelnost a vy jste zůstal zubařem - tam snad nenapácháte žádnou škodu. Takže když vy ve svém článku tak moudře poučujete ostatní, co a jak mají dělat, pokusím se o to samé u vás. 1) jako poslanec nemáte o co žádat ve vztahu k policii - ta se nezpovídá poslancům (ani ji poslanci neúkolují), ale ministrovi vnitra a svému prezidentovi. 2) nikdo ve vazbě pravděpodobně být nemůže, protože zatím není ani podezření na trestný čin - čtěte aspoň noviny! Příprava pletichy bohužel trestným činem u nás není - psalo se o tom i v tomto listu. 3) Váš Radek nic nevyšetřuje, protože to není vyšetřovatel a jeho funkce mu nic takového ani neumožňuje. Váš Radek může akorát tak vyšetřování mařit, což se mu daří velmi úspěšně. Tím, že poslal Michálka nikoliv na policii, ale za novinářem jakékoliv teoretické vyšetřování účinně zmařil.

0/0
23.12.2010 11:54

kuchl

Re: ještě, že nejste poslancem!

Když něco dělám , tak o tom musím i něco fachmansky vědět . Proto je dobré mít ve straně Kalouska , není svatoušek , ale je v něm i trochu pokory . Panu Šmuclerovi jistá politická odbornost zjevně chybí ...

0/0
23.12.2010 12:52

Roman Šmucler

Re: ještě, že nejste poslancem!

Ne že bych se chtěll hájit, jen fakticky:

1/ Poslanec nemá co žádat policii ale může žádat vyšetření ministra, jmenuje se to interpelace. V případě hlasování o nedůvěře je to mnohem výraznější.

2/ Podezření na trestný čin je, proto se vyšetřuje. Nikdo nebyl obviněn. Dost možná ani nebude. Vám se ale zdálo, že nebyl důkazy?

3/ Radek není můj. V článku ho i kritizuji, přečtěte si to znovu. kam ho přesně poslal nevím, nebyl jsem u toho. Teď je podstatné, aby se to vyšetřilo a hlavně už neopakovalo. hezké Svátky

0/0
23.12.2010 21:08

ekonom

Re: ještě, že nejste poslancem!

No, nevím, příslušné školy nemám, nicméně se obávám, že jste stále a to  více a více "mimo mísu".

Ad 1/ V takovéto věci nemůžete účinně žádát ani ministra, neboť ani ten nemůže policii úkolovat a do živé kauzy ani nahlížet

Ad 2/ Podezření na trestný čin tuším ještě nebylo formulováno, protože se pořádně netuší, co se něco stalo, tedy spíše ani tušit nechce, v tom máte určitě pravdu

Ad 3/ R. John je váš, tedy alespoň bývalý kolega. Jenže jako jeho bývalý "kolega" sám víte, že jinak se záležitost veřejně prezentuje a jinak v zákuilisí probíhá - tak to bylo i na Nově pod Železným.

Vaše nepřítomnost v politice jistě není ztrátou, protože Vaše přítomnost tam by zcela jistě ziskem nebyla. Tedy: pro lid obecný, pro Vás, s největší pravděpodobností, ano. A proto: ševče, drž se svého ko(ry)pyyta.

0/0
25.12.2010 11:00

jejda to jsem ja

Vaše naivita je bezbřehá.....

staré psy není možné naučit novým kouskům;-(

0/0
21.12.2010 17:16

mira778

dobry clanek

ale muzete mi poradit koho tedy mam volit?

0/0
21.12.2010 10:30

Roman Šmucler

Re: dobry clanek

Já pořád doufám, že se TOP 09 bude zlepšovat. Dum spiro spero...

0/0
21.12.2010 16:26

divilek

Re: dobry clanek

S panem Kalouskem? To jste nezřízený optimista. Navíc ten optimismus spočívá i v tom, že věříte, že je u nás nějaká parlamentní strana, která nekrade ve velkém, kdykoliv má příležitost... Per aspera ad astra :-) (nevím, jak se latinsky řeknou koryta...).

0/0
22.12.2010 10:30

divilek

Re: dobry clanek

Add to Dum spiro, spero - to oni "rejžáci" taky :-) a už 20 let jim to bezvadně vychází a funguje.

0/0
22.12.2010 10:35

obcanek

Re: dobry clanek

Pokud nejsi schopen si sám vybrat,asi bys neměl mít volební právo.Pokud jsi schopný si toto připustit,měl bys být schopný si vybrat sám nebo k volbám nejít.

0/0
22.12.2010 22:22

mira778

Re: dobry clanek

nevim proc by jsem si nemohl nechat poradit.

0/0
23.12.2010 7:53

SchwabXIII

hezké, ale

Článek má podobnou hodnotu, jako byste stál v dešti a řekl "prší". Lidé, které zajímá počasí se podívají z okna a vidí stav věcí. Narozdíl od rozmaru přírody není situace české politiky neřešitelná.. Ačkoliv mně je sice jen dvacet-něco, ale východisko nevidím. Je hezké, že se o korupčních kauzách a podobném bahně mluví víc než před několika lety, ale vzhledem k následnému zametení pod koberec to nemá žádný výsledek, protože - jak píšete - řešením je zjevení se nových politiků, neprovázaných s těmi starými a s žádnou zaběhlou stranou, jenže když se nějaká taková strana objeví, tak brzo klesne na jejich úroveň.

Jdětě do toho Vy a budu Vám z celého srdce a rozumu přát, ať neskončíte jak pan John, o kterém nevím, jestli je to liška vychcaná, nebo byl tak naivní, že myslel, že po zasednutí do čela MV mávne kouzelným proutkem a vše bude tak čisté, jak si jako novinář přál.

David

0/0
20.12.2010 15:01

Roman Šmucler

Re: hezké, ale

Ono to není úplně jednoduché ale snažím se, aby se na to ti noví nevykašlali a viděli, že je spousta takových, kterým to jedno není. A dneska vzala zpátečku i vláda včele s premiérem, alespoň co se pana Michálka týká, to je docela signál. Budou teď minimálně více opatrní...

0/0
20.12.2010 16:34

rákoska

Co dodat

Vážený pane Šmuclere. Díky za přesný článek, nicméně celý ten problém a ovšem nejenom tento, se tím nevyřeší. Tím, že na bude kdokoliv poukazovat se sktečně nic nezmění. Sice rozumím Vašemu odstoupení, protože jste zřejmě brzy pochopil, že se čůrat proti větru prostě nedá. Je mi svým způsobem líto, že jste odstopuil, protože třeba Vaše názory na ozdravění zdravotnictví, které jsem z Vašich úst, před už nějakým časem, vyslechl v televizi byly naposto přesné a mohly by něco změnit.

Já osobně vidím problém v tom, že se nedostává peněz v tom, že se a) krade a předražují státní zakázky, b) všechno je nesmírně předimenzované na počet obyvatel - státní správa, úřady, zdravotnictví, školství, atd., atd. c) všichni, kteří vstupují do politiky mají velké plány, ale po seznámení s realitou buď sami odstoupí, jsou zdiskreditováni, protože nechtějí veslovat po proudu nebo, v tom nejhorším případě, se sami chopí vesla a přidají se.

0/0
20.12.2010 13:00

rákoska

Re: Co dodat

Viz třeba případ od nás, z Pardubic. Jeden nový politik, tepal, tepal a představoval si, jak to bude dělat lépe. Už detailně nevím o co přesně šlo. A výsledek - když se ho novinář zeptal, co s tím tedy udělá, tak prohlásil, že by to bylo politicky neprůchodné. A tím to zhaslo.

Ovšem problém je v tom, jak z tohoto marasmu ven? Pokud se do politiky nedostanou lidé, kteří tam nejdou jen pro peníze, tedy politika bude služba občanům lidmi, kteří nemají zapotřebí si nahrabat, tak se prostě nemůže nic změnit.

Vím, asi jsem naivní, ale tak to cítím.

0/0
20.12.2010 13:06

SchwabXIII

Re: Co dodat

koukám, že jsme napsali téměř to samé :)

0/0
20.12.2010 15:02

Roman Šmucler

Re: Co dodat

Já jsem to nevzdal. prostě jsem se TOP 09 "nevešel na kandidátku". Třeba se příště vejdu, třeba jako člen oslovím ty, co v parlamentu jsou. Bohužel se v TOP 09 nad zdravotnictvím moc nescházíme, je to škoda. TOP 09 má ministra a je potřeba udělat hodně práce. Říká se víc hlav více rozumu, uvidíme. Držím jim palce, rád bych i pomohl ale podle všeho to není potřeba.

0/0
20.12.2010 16:36

divilek

Re: Co dodat

a i b je správně :-P...

0/0
22.12.2010 10:32

jirha

Opakování pro pokročilé.

V tom bude ten problém pane Šmuclere. Nic jste nevyvolal jsen jste lehce plácl do vody v prvním odstavci a v dalších dvou odvádíte pozornost a to je to co vám vyčítám. Váš nezájem se vyprofilovat striktně.

Říct mě se to nelíbí protože je to svinstvo a kdo se ke mě postaví dává najevo stejný názor. Vy jste to v dalších dvou odstavcích přílipnul k něčemu jinému a chcete aby se někdo za vás postavil. Proč by to dělal.

ODS je schnilá. Nečas rád zapomíná že byl náměstkem ministra obrany ve stejné době jako Kalousek když byla ta kauza s padáky (a dodnes nevím který z nich byl za to výběrové řízení odpovědný).

Lidé jako vy máte tu sílu říct pane vy jste u mě politické prase. Ale to vy neuděláte a to je to co vám vyčítám. Ten povrchový zájem, tu chybějící hloubku.

0/0
20.12.2010 10:29

Roman Šmucler

Re: Opakování pro pokročilé.

Já se vymezuji dost. Je potřeba ale na změnu systému, aby se pořidali další. Já jsem řadový člen jedné strany a řadový volič. Jde o to, jaká bude většina.

0/0
20.12.2010 16:37

divilek

Re: Opakování pro pokročilé.

No, jo, jiní zase mají tu čest být gramatické prase :-)...

0/0
22.12.2010 10:37

lloyds

...tak nějak nevím,

toho Šmuclera jsem měl vždycky rád, a teď dávám i karmu, díkyR^

0/0
19.12.2010 19:53

ocho

Pane Šmucler

..vy jste taky uvěřil že ze strarého krámu ze šrotiště,se dá udělat nový vůz???? A to jen proto že tam dal někdo nový volant(kníže??????)8-o8-o8-o8-o

0/0
19.12.2010 17:57

jejda to jsem ja

Re: Pane Šmucler

Kníže není nový volant ;-D

0/0
21.12.2010 17:01

Zoro.Vomáčka

Šmucler bohužel přímo odhalil, že táto země nemá perspektivu

A sice politickou perspektivu. Proč?

Protože naprostá většina těch, kteří, když u kormidla, se rozhodnou kormidlovat s proudem. A když ne, tak prostě opustí loď. Jenže - na molu čeká na jejich místo již 100 dalších chamtivých, co kormidlovat rádi budou. A sice s radostí po proudu.

Nebuďme naivní, i když si všichni přejeme opak. Ten proud je ještě stále tak silný, ba silnější,  že prostě strhne kohokoliv, i kdo by se jen trošku snažil kormidlovat proti proudu.

.

Věřte, ve světě je podobný - i když ne tak očividný - směr. Nejsem naivka, jsem realista. S Českem to půjde ještě více po proudu. Nevěříte? Uvidíte.

0/0
19.12.2010 17:27

Roman Šmucler

Re: Šmucler bohužel přímo odhalil, že táto země nemá perspektivu

Ale má perspektivu. Teď už nejde, co se dělo před volbami a pokud tahle kauza nezapadne, zase bude lépe. Nejde to ze dne na den ale jde to.

0/0
20.12.2010 16:38

beachside

a to je právě škoda,

že se tam nedostalo dost slušných lidí,aby ty parazity eliminovali.

0/0
19.12.2010 17:20

jirha

Re: a to je právě škoda,

No koho jste volili ti tam jsou.

0/0
20.12.2010 10:30

aksura

Re: a to je právě škoda,

R^R^R^

0/0
22.12.2010 7:49

tyrael

Knetig i Michalek meli skoncit ve vazbe.

Bohuzel se to cele zverejnilo prilis brzy a ta nahravka jako dukaz korupce nestaci, to vime uz z rozhodovani soudu z minula. Kdyz muze behat na svobode Bartak, Kopriva, Severa a dalsi vytecnici z ministerstva obrany, kde se uz korupce stala, je tohle vlastne jen slabota. Bohuzel je ale fakt, ze to ze se nekoho podari nahrat ze mluvi o korupci, jako dukaz k odsouzeni nestaci. Tady PCR nema moc co vysetrovat, protoze se zatim nejspise jeste nic nestalo, bylo to ve fazi priprav. Ale odejit byl mel krome Drobila i John. CO by se vsak vyresilo s padem vlady? Vubec nic, bud by vznikla velka koalice rovnou bez novych voleb nebo az po volbach protoze ODS a TOP09 uz by s VV nebo lidovci nedali dohromady vetsinu. Alternativ mnoho neni. A myslim ze Necas prave resil v Bruselu mnohem dulezitejsi vec, kde jde o stovoky miliard - UK a Francie s Nememeckem chteli prakticky zrusit rozvojove fondy EU pro chude regiony, aby se usetrilo pro jejich zemedelce a banky. Necas musel bojovat aby se to nestalo.

0/0
19.12.2010 9:28

falm

Pro Vás

Spíš jste měl kliku, že jsemse tam nedostal a nemusel si křivit charakter.

Tak to tak berte a radujte se, veselte se...

Držím Vám palce, abyste měl víc takových klik v životě.R^

0/0
19.12.2010 6:39

Roman Šmucler

Re: Pro Vás

To je proč jsem bez remcání odstoupil. Nijak jsem si to růžově nemaloval. Leč myslel jsem si, že je třeba politiku proměnit. Když došli k závěru, že beze mě to bude lepší, stáhnul jsem se bez jakékoli lítost.

0/0
19.12.2010 7:53

zlyjazyk

mám srdce a čest....

Díky za článek.Jsem levice? asi,protože ODS,TOP09 a jiné,nevolím,ale vážím si svých nepřátel.

0/0
19.12.2010 4:57

J i ř í

Re: mám srdce a čest....

Za nejdůležitější nepovažuji, zda někdo volí levici či pravici, ale zda volí ty největší mafiány (ODS, ČSSD) nebo ty aspoň o trošičku slušnější (vpravo TOP, vlevo např. Zemanovci...).

0/0
19.12.2010 7:22

tyrael

Re: mám srdce a čest....

Strana v cele s Kalouskem opravdunemuze byt nazyvana slusnejsi.

0/0
19.12.2010 9:29

cistaevropa

na této kauze je nejhorší ta bezmoc

když člověk vidí, že opravdu by bylo hloupostí jít nejdříve na policii. Když i policejní šéf okamžitě donáší šéfovi ODS co a jak se vyšetřuje, tak každý kdo křičí, že se mělo bez důkazu v ruce běžet za policisty, de facto prohlašuje, okamžitě se mělo korupčníky varovat.

a taky najednou vládní přotikorupční příručka je nesmyslný cár papíru který znamená ošklivé bonzování kolegů a pokud se člověk řídí doporučením vlády tak je vyhozen z práce

0/0
19.12.2010 1:56

dolch

Souhlas

taky si myslím, že je to dobře ...

0/0
19.12.2010 0:43

Baky

Pane Šmuclere,

pro mě jste stejně věrohodný jako Radek John, to znemená vůbec. Do této chvíle jste byl velmi mlčenlivý a teď spěcháte přihřát si svoji (uraženou) polívčičku?

0/0
19.12.2010 0:42

Roman Šmucler

Re: Pane Šmuclere,

Tak já myslím, že se nijak neschovávám ale nejsem veřejný činitel, tak mohu akorát blogovat.

0/0
20.12.2010 16:40

alienated

Článekse mi líbil...proautora:

... k jednomu se vyjádřit musím, byť je to věc ne zcela zásadní. Jste vysokoškolský pedagog...nesrovnávejte úroveň znalostí s dobou kdy jste maturoval Vy. Doba se mění apotřeby taky. Srovnávejte s úrovní jakou dosahují v ostatních státech. Výsledek bude stejně smutný, jen hodnotící kritéria...rozumnější...

0/0
19.12.2010 0:12

standa z Ostravy

Re: Článekse mi líbil...proautora:

V tom s vámi souhlasím. Dnes má dospívající mládež zapotřebí, aby absorbovala daleko více informací z různých směrů. Dnes je náročné zvládnout informace z běžného života. Dříve stačila propiska a papír. Dnes je zapotřebí ovládat PC technologii a jiné technologie. Příkladů je hodně.

0/0
19.12.2010 0:42



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.