Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mistiaen

VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

Chtěla bych také upozornit na obecnou mediální bublinu, spojenou s pohřbem. Veškerá média i veřejnoprávní (!) – tedy i Český rozhlas a noviny donekonečna opakovala POUZE informace o tom, že německá kancléřka paní Agela Merkel asi nedorazí, nedorazí nebo nedorazila. Velká část národa (do neděle i včetně mne!!!) pak podlehla pocitu, že tedy ti Němci jsou opravdu nevychovaní a já osobně na ně měla až vztek. Oni zatím reagovali bez pompy a v klidu. Už v neděli brzy ráno (!) mnoho hodin (!) před naším presidentem Klausem seděl (spolu s ministrem zahraničí SRN) v krakovské katedrále na mši PRESIDENT NĚMECKA a zúčastnil se všech dalších obřadů !!!!! Současně s ním byl v Krakově i vicepremiér Westerwelle (=záběry a reportáže slovenské a německých TV). Navíc Berlínští filharmonici vzdali sami od sebe poctu v Krakově - tedy na místě - provedením Requiem pod širým nebem (nevím, zda pobývali zrovna v Polsku, každopádně je to krásné).

0/0
19.4.2010 13:24

Mistiaen

Pokračování --- VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

President Klaus se dostavil na mši do katedrály, když byla v plném proudu a dóm přeplněn k prasknutí (záběry V.K. ve dveřích dómu v tlačenici), když německý president se již dávno vpředu modlil.....  Přitom president mohl jet o mnoho dříve, aby vše stihl a nemusel se trapně mačkat ve dveřích dómu !!! Místo toho využil cestu Pendolinem jako samopropagační, kdy dával interwiev pomalu na každé stanici. Přece k tématu stačilo říci už v sobotu pár slov a neusmívat se ješitně do kamer po celé trase. Slováci se svým presidentem rozhovory cestou nedávali, je každého věc, jak se na pohřeb dostal. Není vhodné se  sebestředně vystavovat záři reflektorů, když jde o státní pohřeb sousedního presidenta!!! Opakuji, Gašparoviče takto Slováci na veřejnoprávní TV vůbec neprezentovali!!! A to už vůbec nemluvím o kritice, kterou Klaus vznesl na jiné evropské státníky a média pouze papouškovala. Je to strašně smutné, jak jsou novináři líní a nic si nezjistí. Mají víc možností, než já ze satelitní TV. 

 

0/0
19.4.2010 13:25

Mistiaen

Pokračování 02--- VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

KRITIZUJI ČESKOU NOVINÁŘSKOU OBEC ZA JEJÍ LENOST. Rádio dva dny papouškovalo ve zprávách jen informace o tom, že Merkelová nedorazí. Ani písmeno navíc. Stydím se někdy, že jsem Češka. Obdivuji hrdé Poláky (občany i rodinu presidenta!), s jakou VZNEŠENOSTÍ  smuteční obřady zvládli !!! Bez hysterie a prezentování vlastního smutku, bez omdlévání! Hlubokou úctu k nim mám. Někdy se stydím za Čechy.:-(

 

0/0
19.4.2010 13:25

vlavoj

Re: Pokračování 02--- VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

Mne naopak nesklamal nikdo snad ,že neuvedli pravdu že Kačínský je vrah 99 lidí,kteří  letěli s ním do Katyně.Byl to náfuka který si myslel ,že nad Polaky není.

0/0
18.12.2010 11:57

Mistiaen

VŠECHNA MÉDIA mne zklamala

Chtěla bych také upozornit na obecnou mediální bublinu, spojenou s pohřbem. Veškerá média i veřejnoprávní (!) – tedy i Český rozhlas a noviny donekonečna opakovala POUZE informace o tom, že německá kancléřka paní Agela Merkel asi nedorazí, nedorazí nebo nedorazila. Velká část národa (do neděle i včetně mne!!!) pak podlehla pocitu, že tedy ti Němeci jsou opravdu nevychovaní a já osobně na ně měla až vztek. Oni zatím reagovali bez pompy a v klidu. Už v neděli brzy ráno (!) mnoho hodin (!) před naším presidentem Klausem seděl (spolu s ministerm zahraničí SRN) v krakovské katedrále na mši PRESIDENT NĚMECKA a zúčastnil se všech dalších obřadů !!!!! Současně s ním byl v Krakově i vicepremiér Westerwelle (=záběry a reportáže slovenské a německých TV). Navíc Berlínští filharmonici vzdali sami od sebe poctu v Krakově - tedy na místě - provedením Requiem pod širým nebem (nevím, zda pobyvali zrovna v Polsku, každopádně je to krásné).

0/0
19.4.2010 13:23

Deleter

Mno,

požadovat funus na dvou kanálech, to je trochu přestřelené. Kdo chtěl nerušeně truchlit, mohl jet do Polska.

0/0
19.4.2010 8:49

marka40

Děkuji,

přesně takhle jsem to viděla i já. Bohužel jsem se dívat přestala - na základě těch stále stejných komentářů, takže tu část, která byla již - jak píšete - bez komentářů a v přímém přenosu, jsem neviděla. Ze začátku jsem se snažila dívat přes internet, ale byl tak přetížený, že to vůbec nešlo.

0/0
19.4.2010 7:20

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

Nemohu si pomoct,

ale co vás vede k tomu,že se v televizi díváte na něčí pohřeb? Zejména dnes, kdy jsem vyšel ven v devět a zpět se dostal až večer v sedm a užíval si práce v krásném slunečném dni. I oběd jsem měl na dvorku pod slunečníkem. Dívat se o takovém víkendu na pohřeb v televizi mi připadne lehce morbidní a hrozná škoda a ztráta času. I když proti gustu ...

0/0
18.4.2010 20:12

mufoid

Re: Nemohu si pomoct,

Zajímavá myšlenka.. Ale proti gustu žádný dišputát.. Já byl například celý den doma, páč mám nepohyblivou nohu, ale na pohřeb jsem se také nekoukal.. [>-]

0/0
18.4.2010 20:54

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

Re: Nemohu si pomoct,

Tak to lituji, protože tento víkend to poprvé od zimy stálo za to. Moje včely létaly jak praštěné. Mám doma divoký roj pod kompostem, už druhým rokem, a je radost je pozorovat. Meruňky obsypané květy. Ptáci měli sexuální orgie. Dokonce i rošt jsem protáhl, takže odpoledne zavonělo maso. Jen rádio jsem zapnul jen jednou, protože i na rádiu Haná začali připomínat, že mají smutek a nechtěl jsem si nechat kazit náladu ;-)

0/0
18.4.2010 22:51

Danice

Neviděla jsem....

Velice si Vás vážím a rozhodnutí, že "do politiky nejdete" mi udělalo radost. Přeji pěkný zbytek dne.:-)R^

0/0
18.4.2010 19:04

Michal007

Měl jsem možnost

přepnout si na Slováky, ti měli přenos bez komentářů. Šla z toho veliká síla, kterou na ČT úplně zabili.

A bylo to nesrovnatelné s Brežněvovým pohřbem.

0/0
18.4.2010 18:30

sir Humprey 010

Správně! Zavřít Janečka do bedýnky s nápisem TABU

:-)

0/0
18.4.2010 17:30

Martin Faltyn

Re: Správně! Zavřít Janečka do bedýnky s nápisem TABU

Nápis BLB by byl lepší.

0/0
19.4.2010 7:47

DolevaP

Tak nevím

i teď, 2 hodiny po vašem výkřiku stále běží na ČT přímý přenos ...

0/0
18.4.2010 17:29

Roman Šmucler

Re: Tak nevím

Ano, teď už je to bez zbytečných řečí a komentářů, zdá se, že se poučili, také jsem na to reagoval.

0/0
18.4.2010 17:50

DolevaP

Re: Tak nevím

dost dobře nevím o co Vám jde, podívejte kolik hodin za dva dny této smutné události již ČT věnovala (nepočítám v to celý předchozí týden) ... skutečně myslíte, že je to nedostatečné ?

0/0
18.4.2010 17:57

Roman Šmucler

Re: Tak nevím

Hezký den, jenom jsem chtěl říci, že když už jde přenos na obou programech, tedy alespoň na jednom by mohl jít nerušeně. Ze mše nebylo slyšet skoro nic.

0/0
18.4.2010 18:01

rezjir

Dotaz na pana Šmuclera

Jak byste jako lékař komentoval tu skutečnost, která zazněla ve firmu KATYŇ , že Rusové očkovali ty Poláky proti tyfu?

0/0
18.4.2010 16:28

Roman Šmucler

Re: Dotaz na pana Šmuclera

Nic bližšího o tom nevím. Byl to nezměrný zločin na který bychom neměli zapomínat a věděli to i dotyční vrazi. Proto vraždili v noci a v odhlučněné místnosti, tedy pokud nestřileli ostatní přímo do jámy. Proč ještě nebohé důstojníky očkovali nevím- aby je uklidnili (přece nás nezabijí, když nás očkovali), nebo někdo nevěděl, jak to dopadne? Podstatné je, že snad Rusko už nebude tu věc relativizovat ( sami mají od Stalina desítky miliónů mrtvých), konečně my bychom v pohraničí asi také nějaké ty neoznačené hroby našli i když to nebylo tak masové ale říkejte to tomu zabitému a jeho rodině...

0/0
18.4.2010 17:24

rezjir

Re: Dotaz na pana Šmuclera

Mám důvody si myslet, že původně ty poláky nechtěli mordovat, chtěli je podobně jako tehdy Čechoslováky, kteří se k tomu ale nechali přemluvit, k výzvědné práci proti Německu.

0/0
18.4.2010 18:03

Michal007

Re: Dotaz na pana Šmuclera

O očkování asi rozhodoval někdo jiný než Stalin, který nařídil popravy.

0/0
18.4.2010 18:25

rezjir

Re: Dotaz na pana Šmuclera

I když vaše interpretace je možná, tak ty Poláky měl celou dobu pod drobnohledem Berija.

0/0
18.4.2010 20:10

beda venerabilis

Wajdova Katyń

Česká televize i v tomto případě pokračovala v ignoraci duálního vysílání. Jistě by se u nás našlo hodně lidí, kteří by dali přednost originálnímu znění. Ve spojení se skrytými titulky (ty k filmu běžely) by byla nabídka úplná pro všechny. 

Takhle jsme byli nuceni k standardnímu tv dabingu se stále stejnými hlasy stále stejné partičky dabérů.

0/0
18.4.2010 16:05

josefbad

internet

Vazeny pane doktore,

CT upozornila, ze primy prenos je na internetu bez komentare. Predpokladam, ze zrovna Vy nejste ten "obycejny" obcan a dostatecne rychly internet mate.

0/0
18.4.2010 16:04

Roman Šmucler

Re: internet

Hezký den, já to na internetu sledoval, teď sleduji polskou televizi. Otázka zní- k čemu je tedy Česká televize? Proč nemohl jít přenos na jednom z kanálů bez řečí a i s hudnou Berlínských filharmoniků?

0/0
18.4.2010 16:13

bbybonek

Re: internet

Ditaz směřujte na ČT.

0/0
18.4.2010 16:37

bbybonek

Re: internet

Dotaz

0/0
18.4.2010 16:38

kladivo na rudé čarodějnice

Ale pane Šmuclere,

zas tak strašné to nebylo, tedy alespoň ten nekrolog v sobotu v osm večer. Šetřete pojmy "prostí lidé", vypadá to jako reklama na voliče Paroubka a možná nechtě poukazujete na sebe, že jste víc. S těmi nekonečnými promluvami s Vámi souhlasím, ale zapomněl jste zmínit úroveň naprosto hrůzného zpravodajství televize Nova, vedle něhož je vysílání ČT rajskou hudbou!!!

0/0
18.4.2010 15:17

Roman Šmucler

Re: Ale pane Šmuclere,

Omlouvám se za "prosté lidi", pokud to zaznělo jako socialistická fráze. Chtěl jsem říci, že moji rodiče si to na internetu pustit neumějí a lidé na venkově vesměs nemají doma rychlé připojení. nesrovnával bych televize. Nova je tu aby vydělávala peníze. Českou televizi i platíme mnoho miliard ročně, tak na ni platí jiný metr. Včerejší nekrolog, mimochodem nyní během přenosu znovu a znovu opakovaný byl plný zpravodajských šotů. Opravdu nebyl čas na více osobních vzpomínek, neobvyklých dat a informací za ten týden, co na to byl? No v Nově by takový přístup  v době, kdy jsem tam byl, neprošel.Pokud bylo zadání něco takového natočit.

0/0
18.4.2010 15:23

kladivo na rudé čarodějnice

Re: Ale pane Šmuclere,

Jo, máte pravdu. Já to teď sleduju na TA3. Opakovaný nekrolog jsem tedy neviděl, ale i tak na něj neměli moc času... Líbil se víc, než slovenský. Má paměť už nesahá, co jste měl na starosti v Nově, ale prosím bez urážky: hlavní zprávy jsou katastrofální - byly a vždycky asi budou. Na internetu kdysi kolovala velmi vulgární znělka TN Nova, dle mne z hlediska nadsázky dost přesná. Ale i tak Vám děkuji za diskusi. Napsal bych jméno, ale diskutuji zde dost vyhraněně jinde, tak mi to prosím odpusťte.

0/0
18.4.2010 15:33

beda venerabilis

Re: Ale pane Šmuclere,

Zpravodajství TV Nova je sice prvoplánově bulvární, ale zpravidla je profesionálně lépe zpracované a nakonec i obsažnější nežli ČT.

0/0
18.4.2010 16:09

kladivo na rudé čarodějnice

Re: Ale pane Šmuclere,

S velkou nadsázkou se domnívám, že máte pravdu pouze v sekci "zvířátka". Zpravodajství ČT je tvrdě válcuje, a to je i názor odborníků (já jsem laik).

0/0
18.4.2010 16:15

karels

Re: Ale pane Šmuclere,

Pane Šmuclere, dobrý den,

mně oslovení "prostí lidé" nevadí, sám se mezi ně počítám...  Nakonec jsem rád, že tady píšou články i mediálně známé osobnosti - ať vidíme, jaké mají názory... 

Karel Sýkora, Olomouc

0/0
18.4.2010 15:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.