Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tvrdá křehulka

Zdravý selský rozum

Nikdy jsem nebyla očkována proti chřipce a to jsem alergička. Moje paní doktorka, když jsem o očkování uvažovala, mi velice kladla na srdce, že musím být úplně zdravá a očkovat musíme tak dva měsíce před vypuknutím chřipkové epidemie... Docela mně šokovala zpráva hlavního hygienika, která v období nejvyššího výskytu onemocnění doporučovala očkování veřejnosti proti chřipce bez ohledu na aktuálnízdravotní stav očkovaného! Horší načasování si ani nemohl vybrat. A taky věřím informacím o špatné kvalitě vakcín. V tomto dávám panu Klausovi za pravdu. Profesionál přece musí znát rizika spojené s tímto rozhodnutím a měl by naše občany chránit  a ne je vystavovat takovému ohrožení... Nebo je v pozadí něco jiného, než ochrana zdraví našeho národa?  [>-]

0/0
17.2.2010 0:15

Luborka

Počítáme

lidský život na koruny. Člověk je v podstatě jenom stroj, ale to, co ten stroj uvádí do pohybu je zcela jiná složka, kterou korunami nijak nelze vyčíslit. Je bolestné uvědomění, že někdo  si dovoluje řídit stroj někoho jiného než svůj, a navíc  pod pohrůžkou násilí, aniž by ho s ním spojovala krev. Jde o to, že nás někdo nutí platit za to, co se rozhodnul řešit někdo jiný. Otázkou je, proč vlastně? Když nezáleží na funkčnosti stroje majiteli, proč na tom záleží někomu jinému? A pokud záleží, proč se nejprve nezeptá na důvod majitelova nezájmu? Je tolik alternativ, které umí řešit i to, čemu medicína odmítá uvěřit. Stačí ten stroj používat správně. Proč lidé nečtou návod? Ve výsledku právě nedostatek peněz způsobuje, že člověk si spousty věcí odpustí, i zájem cítit se dobře. Když budeme" tlačit na pilu, tak to poleno nerozřízneme a ještě si ublížíme. A na tu motorovou potřebujeme hodně síly a prostředků k získání. Nelze ji jednoduše někomu strčit do ruky, mohl by spálit motor."

0/0
3.2.2010 11:17

eNden

Na Vaši podporu:

http://mtoms.blogspot.com/

Posílám karmu :-)

0/0
2.2.2010 22:01

Streit

Pane zubaři

To jsou ale kecy. Poláci neproočkovali a nic se nestalo. Británie neví, co s vakcínami.

A výdělky nezávidí malý čecháček, ale "odhalení" přišlo z EU. Z nás ale budou do poslední chvíle dělat voly. Ale proč to dělate vy?

Také není pravda, že obdobně se vydělává na jiných lécích. Vtip je v tom, že tady se nejen zkrátil vývoj maligními kulturami, ale zkrátily a obešly se i zkoušky a dokonce se "testuje" naostro. Tady jsou ty miliardy. A po ptačí a prasečí chřipce přijde třeba králičí. Chřipka mutuje od nepaměti.

A můj názor je zde: http://streit.blog.idnes.cz/c/122096/Pokud-Vit-prezije-vyhodte-vakciny.html

A berte ho vážně, stejný jsem měl už loni v červenci: http://streit.blog.idnes.cz/c/93924/Dr-Rath-ma-recht.html . Tady vidíte, kam nás vedou ti "odborníci" katastrofisté.

0/0
2.2.2010 17:04

Roman Šmucler

Re: Pane zubaři

Žádné odhalení z Evropy nepřišlo, jen vykřikuje jeden politik. Britové přímo spočítali, kolik očkováním ušetřili. Jediné, co beru je pan kolega Vít , t, že se nen hal očkovat je profesní selhání.

0/0
3.2.2010 10:37

Luborka

Re: Pane zubaři

je zarážející, že na běžnou chřipku dle statistik ročně u jenom nás umírá kolem tisícovek lidí ve výsledku nehlásí se to každý den v médiích, není žádná diskuze o politickém zájmu tuto problematiku řešit vnucováním.Proč asi? Na prasečí chřipku doposud umřeli řádově tisícky lidí na celém světě  u nás desítky  a je z toho poprask až k prezidentovi. Na cestách umírá tisíce lidí denně(celosvětově), zakažme dopravu, je nebezpečná ohrožuje životy a lidé jsou nezpůsobilí. Zakažme lidi, to bude neefektivnější a jistě nejekonomičtější. Aha, chřipku nelze zakázat, ale třeba by šlo zabránit jejímu vzniku. Proč řešit až důsledky jejího řádění? To chcete říct? Tak možná bude účinnější vymyslet způsob jak udělat lidi způsobilými. Vymyslete očkování proti lidské lenosti mozku. To je mor tisíciletí. Vlastně, tady se nesleduje umrtnost. A přitom  je tak vysoká, a náklady na léčbu jsou hodně vysoké. A možná to už někdo i spočítal, ale raději se o tom nemluví. No, evidentně to máte vůbec dobře spočítané.

0/0
3.2.2010 11:40

Euronymos

.

Měl bych jeden dotázek na p. Šmuclera. Jaký máte vystudovaný obor ?

0/0
2.2.2010 16:29

Roman Šmucler

Re: .

Informace na www.šmucler.com

0/0
3.2.2010 10:34

Euronymos

Re: .

Aha. Takže zubař umí všechno.

0/0
3.2.2010 11:27

Jannynov

jsem lékař

S článek souhlas a karma. Jak málo informovaní a nevzdělaní nekteří prakticic jsou, vím bohužel osobně / nevědí jaký je rozdíl mezi chřipkou pandemickou a sezonní, nevědí co to je vakcína splitovaná, či mock - up vakcína/. Média pak jejich tupost a nulové informace předkládají stylem " lékaři odmítají očkování"......přitom slovo skutečného odborníka nepřinesou. Halt bulvár a.t.d.

p.s. vakcína je vyzkoušená, prověřená a není třeba se jí bát, i kdyby nás strašil samotný pan prezident.

0/0
2.2.2010 16:27

Euronymos

Re: jsem lékař

Jaký máte vystudovaný obor ?

0/0
2.2.2010 16:29

Jannynov

Re: jsem lékař

Mám vystudovaný obor všeobecné lékařství. Plus atestaci plus specializovanou způsobilost plus samostatnou praxi. :-)

A na rozdíl od Klause se nemotám do věcí o kterých nemám páru.

0/0
2.2.2010 16:32

Jannynov

Re: jsem lékař

p.s., vzpomínám na svou známou, praktickou lékařku. O očkování neměla zprvu žádné informace a bála se jej. Takže váhala, prasečinu chytla v práci, pak od ní děti a celá rodina marodila dva měsíce včetně zánětu plic a.t.d., i s těžkým průběhem.

Další dva mí VZDĚLANÍ a dění sledující kolegové se očkovat nechali hned zkraje, nic domů nepřitáhli a zimu prožili celá rodina v klidu a ve zdraví. Ona známa již je poučena --doufám --propříště ---- chce to jen sledovat dění a hledat informace na odborných stránkách ne na iděsu. Iděs se tedy zvláště "vyznamenal" v celém průběhu .....RvRvRv...bulvární ostuda.

0/0
2.2.2010 16:38

cara al sol

Re: jsem lékař

Ty Vaše 3 známé máme brát jako reprezentativní statistický vzorek?

0/0
3.2.2010 7:52

Euronymos

Re: jsem lékař

Jsem lékař a všechno znám a vím. Co na tom, že můj obor je úplně jiný.

0/0
3.2.2010 11:30

fix

pane,

shrňme si to: občan by se měl nechat očkovat proti běžné sezónní chřipce, proti chřipce prasečí, proti chřipce drůběží. Proti klíšťové encefalitidě. Proti žloutenkám až do posledního zatím známého písmena. Jste-li žena, proti rakovině děložního čípku. Proti dalším chorobám, které neznám. Některá očkování (encefalitida) smysl mají, některá jen pro někoho (čípek v ohrožených rodinách). Jinak mi to přijde spíš jako obchod se strachem. Dřív se lidi báli Pánaboha a byl pokoj...

0/0
2.2.2010 14:13

krysodlak pizmovy

Re: pane,

ockovani je to nejlepsi, co medicina za celych 10 000 let sve existence vymyslela. Je to perfektni prevence. To ze zijes v bezpecnem 21. stoleti ti zrejme brani videt, co to infekcni nemoci jsou. Detska obrna, cerny kasel, tubera, nestovice, zaskrt, hepatitidy, vzteklina (ktera je bez ockovani 100% smrtelna).

Ja jsem zaockovany proti vsemu povinnemu i nepovinnemu. Pred cestami do rozvojovych zemi jsem si nechal naockovat tyfus, vzteklinu, vsechny hepatitdy, boreliozu, zlutou zimnici. R^

0/0
2.2.2010 14:29

buxus

Re: pane,

Snad jen připomínka - vakcína na boreliózu zatím - bohužel - není. Údajně ji mají v USA, ale ta je na naše evropské borelie neúčinná. Asi jste si to spletl s klíšťovou encefalitidou.

0/0
2.2.2010 16:04

krysodlak pizmovy

Re: pane,

Nespletl. S tim USA mate pravdu. V USA se vyskytuje jen jeden serovar borreliozy, proto bylo snadne vyrobit vakcinu a skutecne ji tam maji a funguje. Ja jsem byl rok a pul v USA na vychodnim pobrezi v Apalacskych horach a tak jsem se nechal zaockovat. Byl jsem dokonce pobliz mesta Lyme, kde byla poprve tato nemoc objevena (odtud Lymeska borelioza). V Evrope existuje 4 ruzne serovary a jeste navic k nim neni tak snadne vyrobit vakcinu (nevim uz presne proc, od zkousky z infekce mam uz par let) ;-)

A klistovku mam samozrejme taky zaockovanou.

0/0
2.2.2010 16:18

artea

Re: pane,

Vy jste chodící reklama na veškerá očkování. To by chtělo zůročit jako placená reklama.R^;-D

0/0
2.2.2010 16:29

Jannynov

Re: pane,

víte, vono stačí že se o nemocnéí lidi pár let staráte. Pak začnete chápat význam prevence a očkování v populaci. Já vím, co oko nevidí.......srdce nebolí.....takže vám nic nevyčítám. :-)

0/0
2.2.2010 16:31

Jannynov

Re: pane,

Ale kdepak. Proti klíštovce má smysl se očkovat jen od určitého věku a jen tehdy, když jste v expozici klíštatům častěji než jednou ročně či méně.

Proti žloutenkám --- vždy na individuálním posouzení a očkování existuje jen na dvě ze všech druhů žloutenek. Proti chřipce prasečí běžný občan se k vakcíně namá jak dostat. Jedna z obětí mohla / chronická nemoc/ ale odmítla a halt prasečí chřipku nepřežila. U žen očkování proti papilomaviru má smysl jen do jistého věku.....a.t.d...a.t.d......proč se kdejaký Klaus či fix považují za odborníky na očkování ???:-/

0/0
2.2.2010 16:29

artea

Očkování je svoboda volby

Já jako zastánce alternativní léčby bych se očkovat nedala. Imunita se dá posilovat a to dělám, každý den si beru kapsli IMMUNITY STARU jako prevenci, hlavně v období chřipek a jsem zdravá jako rybička.  Taky si nemyslím, že kdo se nedá očkovat chce být nemocný a tudíž se flákat doma, dnes si raději zaměstnanec vezme dovolenou než aby šel na nemocenskou.!!Rv

0/0
2.2.2010 13:49

Jannynov

Re: Očkování je svoboda volby

až nedejbože dostanete tetanus a budete umírat velmi hnusnou smrtí dušením a v křečích, vzpomente si na svou lásku k alternativní medicíně.

Že vám na tetanus nepomůže ani nepomůže k jeho prevenci, snad ani nemusím psát. Tihleti alternativci jsou nejlepší......ve chvíli kdy jim něco doopravdy je, pak letí za klasickým doktorem a žádají zázraky na počkání.........:-/

0/0
2.2.2010 16:34

Jannynov

Re: Očkování je svoboda volby

jo a to slisované seno co tady nenápadně zminujete jako "skrytou reklamu" si klidně kupujte dále. Nákupem podobných předražených nesmyslů, které nemají žádný efekt, jejich výrobní náklady jsou jedna koruna, a draze se prodávají totiž docela pomáháte ekonomice. ;-)

0/0
2.2.2010 16:40

artea

Re: Očkování je svoboda volby

Pozor, já neodmítám veškerá očkování, to bychom si nerozuměli. Jen ta proti chřipce mi přijdou jako totální blbost a pokud nejezdim do Afriky a Jižní Ameriky nepotřebuji se očkovat ani proti malárii atd. Pokud bych tam jela tak bych se očkovat nechala. Jinak mě ten preparát dělá dobře tak si  ho budu kupovat dál a nikomu to nevnucuji. Někdo si nekupuje nic, někomu stačí vit.C.

0/0
2.2.2010 19:00

Dezo-Conka

Účinnost očkování proti chřipce se odhaduje

na 70-90%.

0/0
2.2.2010 13:43

Jarcho

Vy jste demagog, ne lékař.

Aspoň vím, koho určitě nevolit.

0/0
2.2.2010 11:32

PetraHor

Re: Vy jste demagog, ne lékař.

Ten je zralej na TABU. (Myslím do tý bedny):-)

0/0
2.2.2010 11:43

ac97c

Jestli někomu leží na srdci,

že nachcípaní roznášejí bacili mezi lidi v první řadě by se měl ptát, proč právě v nejkritičtější fázi virového onemoncnění, první tři dny, není proplácená nemocenská (narozdíl od poslaneckých papalášů) a pokud si jinak po celý rok zdravý člověk, který pořád jen platí vysoké daně a odvody dovolí jednou za pár měsíců stonat a nechce na virózu/chřipku vyplácávat dovolenou, či přijít o významnou část příjmu, jde přesto do práce a nakazí všechny kolem sebe. Hlavně, že stát ušetřil na vyplácení nemocenské, ale přitom další lidi z okolí jsou marod, díky tomu, že bacilonosič byl hloupě nastaveným systémem nemocenské nahnán do práce. O možných komplikacích přechozené nemoci nemluvě. To je pro mě závažnější problém, než že je zde nedůvěra v protivirové vakcíny, nebo dokonce považuje celý cirkus kolem prasečí chřipky jen za uměle vyvolanou mediíální paniku, na které vydělají jen výrobci vakcín. Mimochodem o straně TOP-09 si také myslím díky profláknutým tvářím hlavně od černokabátníků své.

0/0
2.2.2010 11:23

Petr Johan

Re: Jestli někomu leží na srdci,

Jestliže jste ve svém okolí strpěl někoho, kdo prskal kolem sebe bacily proto, že nechtěl jít k lékaři kvůli třem neplaceným dnům dovolené, tak jste měl jít za ním a pokárat jej zajeho nezodpovědnost.

On může v případě nákazy za její šíření a nikdo jiný.

Jestliže mu to tolerujete, je to i na Vás.

0/0
2.2.2010 15:44

Petr Johan

Re: Jestli někomu leží na srdci,

samozřejmě ne dovolené, ale nemocenské. Pardon.

0/0
2.2.2010 15:45

kokespravy

Před pár měsíci

jsem četl množství článků, jak je to hrozné, že ještě nemáme očkovací vakcínu proti pr.chřipce, když němci, francouzi, belgičané atd. již očkují.Nyní čtu zase o tom, jak je očkování zbytečné. Ať si ti novináři již udělají jasno.8-o

0/0
2.2.2010 11:01

PetraHor

Mě je to jedno.

Mě očkování nikdo nenabídl, netýká se mě, takže buď to neni tak horký, nebo na mě tenhle stát prdí. :-) 

0/0
2.2.2010 10:46

Fonon

Aktualizované informace o potvrzených případech onemocnění

Aktualizované informace o potvrzených případech onemocnění virem "Pandemic (H1N1) 2009" ke dni 13.1. 2010 virem

Celkem tedy v ČR evidujeme 2308 laboratorně potvrzených případů infekce virem Pandemic (H1N1) 2009.

Počet hlášených úmrtí u osob s prokázanou infekcí virem Pandemic (H1N1) 2009 vzrostl za poslední týden o 10 případů, celkem je v ČR ke dni 13.1.2010 evidováno 77 případů úmrtí. Bližší údaje o úmrtích uvádí níže připojená tabulka.

http://www.szu.cz/tema/prevence/aktualizovane-informace-o-pripadech-potvrzene-nakazy-ke-dni-1

na silnicích zahyne mnohem více lidí,

0/0
2.2.2010 10:37

Fonon

Re: Aktualizované informace o potvrzených případech onemocnění

v tabulce se koukněte na Základní onemocnění (dg.)

0/0
2.2.2010 10:39

Fonon

Nežádoucí účinky se projevily u 152 lidí

Očkování proti prasečí chřipce v ČR: Nežádoucí účinky se projevily u 152 lidí

http://domaci.ihned.cz/c1-40275590-ockovani-proti-praseci-chripce-v-cr-nezadouci-ucinky-se-projevily-u-152-lidi

0/0
2.2.2010 10:32

krysodlak pizmovy

Re: Nežádoucí účinky se projevily u 152 lidí

to ze se nekomu objevila vyrazka nebo zhorsilo astma neni zadna zavazna komplikace, ale projev alergicke reakce. To by ti lide mohli dostat i na paralen. Proste urcita skupina je alergicka. Guillan-Barre syndrom uz je zavaznejsi (je to taky forma autoimunitni reakce proti myelinu). A zarudnuti po vpichu bych ani nezminoval, to se muze stat i po odberu krve. Vzhledem k tem 58000 ockovanym to neni tak spatne. Ted uved statistiku nezadoucich ucinku po nakazeni chripkou (jako pneumonie atd)

0/0
2.2.2010 10:41

cara al sol

Re: Nežádoucí účinky se projevily u 152 lidí

Zrovna tak lidé, kteří onemocněli chřipkou, mohli dostat místo toho HIV, ne? Pokud chceme porovnávat náklady a výnosy nějaké činnosti, nemůžeme nad jednou stranou takto mávnout rukou.

 

Článek Dr. Šmuclera mi, mimochodem, také nepřijde zrovna jako ekonomická studie. Jeho závěr? MOŽNÁ jsme na vakcíně vydělali. Je fajn, že se někteří snažíte ukázat druhou stranu mince (také patřím ke skeptikům), nicméně většinou to (podle mě) je na úrovni dohadů.

0/0
3.2.2010 7:26

krysodlak pizmovy

Klaus si jen prihriva populistickou polivcicku

neco jako kdyz vytahl sudetaky, aby se rychle zapomelo na trapas s lisabonskou smlouvou. Ted vytahl vakciny, aby se rychle zapomelo na milosti udelen mafianum. Schvalne jsem si matematicky zpocital pravdepodobnost, ze nastane situace, kdy si nekolik mrazkovych mafianu poda zadost a o milost a prezident jim vsem vyhovi. To je vetsi sance vyhrat hlavni vyhru ve sportce. Kdyby ten pan radeji resil podstatne veci, ktere trapi tuto zemi, a to je zejmena neuveritelne desiva mira korupce.

0/0
2.2.2010 10:07

ulrik

Dobré

Příjemný a inteligentní příspěvek. Lékař mi očkování doporučil (zbylo mu šest dávek z deseti, protože lidé už byli zblblí televizí a čekali, že je očkování zabije) s tím, že mohou být mírné vedlejší reakce - jenžy ty jsou u velké části očkování. Měl jsem půl dne 37, 5 a toť vše.

Jenže lidé rádi (hlavně v ČR) hledají podvody, konspirace a snahu nějak je ošálit. a pokud možno čtou jen nadpisy článků. To by bylo křiku kdyby se u nás stalo to samé jako na Ukrajině, to by padalo hlav a volalo se k zodpovědnosti.

Líbí se mi Vaše poznámka o práci. Je pozoruhodné, že nejvíce se s odmítáním setkávám z řad lidí, kteří si mohou dovolit pár dnů odmarodit, nebo to dokonce vítají. Ti, kterým výdělek utíká ať neschopenku mají nebo ne se radši pojistí (samozřejmě ne vždy). Jen na zkoušku bych nechal pacienty, kteří odmítnou prevenci následně hradit plnouč částku léčby, to by zase bylo křiku... jenže lidé si neuvědomují jak moc je léčení drahé a jak málo z té částky platí.

0/0
2.2.2010 9:56

Roman Šmucler

Re: Dobré

Udeřil jste hřebíček na hlavičku. Míra odmítání očkování v Evropě nepřímo souvisí s mírou akceptace zahálky. To je jádro pudla. A politici znají své voliče.

0/0
2.2.2010 10:22

Streit

Re: Dobré

Na Ukrajině nebyla žádná pandemie, ale jen psychóza v rámci poplašných zpráv šířených politiky v rámci předvolebního boje.

Já bych se očkovat nenechal (ne ze strachu, ale proti chřipce je třeba trénovat imunitu) a léčbu těmi pár acylpyriny bych si klidně hradil. Což jsem také v synově případě, kdy po operaci dostal virózu a téměř 40 horečky, udělal. Lékař ani pojišťovna nebyli potřeba.

0/0
2.2.2010 17:16

Hucul

No nevim...

... ja si i od lekaru, kterym duveruji, vyslechla, ze plosne ockovani proti praseci chripce je holy nesmysl, ze ta ceska vakcina je nebezpecny smejd (narozdil od te, kterou se ockuje ve zbytku EU), ze ve WHO je kolem ujistovani verejnosti o smyslu plosneho ockovani populace velky korupcni tlak, atd. To mam predstirat, ze jsem nic z toho neslysela, a napochodovat sporadane na ekonomicky prospesnou, kdovico obsahujici vakcinaci? Proc jsem ten jediny rok, kdy jsem se nechala ockovat dobre otestovanou vakcinou proti normalni chripce, trpela znicehonic silnym astmatem (zamestnavateli se to pochopitelne prodrazilo mnohem vice nez pripadna chripka)? Jiste, mohla to byt nahoda, ale od te doby, co jsem se vylecila z astmatu pravidelnym rannim behem, nemyslim si, ze bych byla jakkoli oslabena, tedy proc potrebuji vakcinaci proti chripce, kdyz jsem zdrava jak bejk a mam silnou imunitu?

0/0
2.2.2010 9:09

Roman Šmucler

Re: No nevim...

Bohužel i lékaři říkají polopravdy a nesmysly. Titul MUDr. neznamená neomylnost ale pro upřesnění:

1/ Ano v Německu menší část populace dostala šetrnější vakcínu, která je však mnohem dražší (to by byl u nás humbuk, že jsme kpoupili dražší)- ta německá se lépe snáší ale ta naše není šmejd, je vyzkoušená. Holt u nás také jezdí méně mercešdesů, než v Německu.

2/ Ano, tato chřipka nezabila tolik lidí, kolik se v prvním okamžiku psalo v senzacechtivém tisku. No a co. Chcete být jeden z mála mrtvých? Chcete aby Vám bylo týden blbě a přišla jste o plat? Chcete nakazit své blázké?

3/ nejde až tak o zdraví. Jde o to, zda jste mladší 40 let, ti jsou ohroženi, starší tolik ne. Ale opravdu Vás nikdo nenutí, pokud nejste nenahraditelný zaměstnanec státu. A i ty zatím nikdo nenutí.

0/0
2.2.2010 9:14

Hucul

Re: No nevim...

Jak okomentujete to, ze ve Svedsku zemrelo po vakcinaci zhruba stejne lidi jako na praseci chripku? A to ma Svedsko tu "mercedesovou" vakcinu, tedy "setrnejsi", at uz to znamena cokoli. Pro mne to tedy znamena, ze ta ceska je logicky nesetrna, ze tedy mohu take byt jednou z tech mala, ktere vakcina zabije...

Je mi pod 40 a jezdim kazdicky den do prace a z prace vlakem pres letiste v Kodani. Lidi s praseci chripkou jsem logicky zblizka potkala radove vice nez je prumer. Na podzim jsem prodelala nejake "nachlazeni", ktere melo prvni 3 dny opravdu hodne silne chripkove symptomy a pak bylo to tam. Tedy budto jsem prodelala praseci chripku a pak je vakcinace zbytecna, nebo jsem ji neprodelala (slo jen o nachlazeni), ale projevila jsem vuci ni znacnou imunitu a pak je vakcinace zbytecna.

Vakcinaci mi samozrejme v prosinci nabidlo Svedske Kralovstvi, kde bydlim, ale ja s diky odmitla a drzim se danske metody - poradne si myji ruce a pouzivam desinfekcni lih, ktery nosim porad u sebe.

0/0
2.2.2010 9:24

Roman Šmucler

Re: No nevim...

Vzhlkedem k tomu, že se infekce šíří hlavně vzduchem, tak je to chabá metoda. Více mrtvých po očkování, než po chřipce a že o tom oficiální server jejich úřadu pro kontrolu léčiv mlčí?? Že by to zase byla nějaká novinářská "zaručená informace?" Ano spousta lidí je proti prasečí chřipce imunní, zejména ti starší 40 let, neboŤ tehdy asi proběhl světem podobný, byť slabší kmen. Nebo jste měla menší dávku viru či vyšší přirozenou imunitu, leč , není i těch 3 dní škoda?

0/0
2.2.2010 9:37

Hucul

Re: No nevim...

Ja 3 dny v posteli klidne obetuju, mne to nic nestalo, neb pracuji hlavou, a tak jsem ty 3 dny proste pracovala z domova (ale i kdybych byla marod, netratila bych na platu, protoze jsem zamestnankyni Danskeho Narodniho Vesmirneho Insitutu a jako takova mam jista privilegia).

Jak vysvetlite, ze neockovani Danove maji s metodou myti rukou mnohem nizsi procento umrti na praseci chripku nez proockovani, lec nevychovani Svedove? Na vakcinaci ve Svedsku zemreli asi 4 lide, na chripku asi 6 (mozna mam starsi informace, proto ta "asi"), o kazdem jednotlivci byl clanek ve svedskem tisku, takze nemam duvod pochybovat, ze se to stalo. Z tech umrti na chripku byla 2 nebo 3 zpusobena vylozene zanedbanim pece, protoze kdyz pretizene zdravotni stredisko (cim asi pretizene pri plosne vakcinaci populace?) posle domu stareho cloveka nebo male dite s jasnymi priznaky akutni praseci chripky, nejde o nic jineho nez o zanedbani pece.

0/0
2.2.2010 9:50

Hucul

Re: No nevim...

A takove to vyderacske "Chcete nakazit sve blizke?" mohu kvitovat dotazem "Chcete riskovat smrt svych blizkych v dusledku vakcinace 'nesetrnou' vakcinou?"

Vite, kolik Svedu zustalo kolik dni doma s detmi, ktere byly plosne ockovany ve skole? Nevyplatilo se to, to mi verte. :o)

0/0
2.2.2010 9:39

Fonon

Re: No nevim...

"Titul MUDr. neznamená neomylnost", ale to platí i o tobě.

0/0
2.2.2010 10:28



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.