Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Centrotoma

Amen.

Je to přesně tak. K tomu si ještě uvědomit, jak je na tom země s vymahatelností práva a jeho kvalitou, důchodovým zajištěním, zdravotnictvím obecně a podnikatelským prostředím. Jediným rozumným krokem je odejít. Mohu Vám s klidným svědomím říct, jakkoliv to jistě víte,  že dobrá polovina 3. ročníků zubního i všeobecného lékařství chce hned po škole nebo co nejdříve po ní odejít ze země. Jinak to prostě nemůže dopadnout. Takže s Vaším článkem naprostý souhlas.

Na jednu stranu mě mrzí, že se do PSP asi nepodíváte, ale na druhou stranu Vám rozumím v tom, že za svou prací chcete výsledek. Kdyby byli všichni jako Vy, žilo by se tu úplně jinak, mnohem lépe.[>-]

0/0
23.1.2010 13:53

kaktusak

"Byzantské poměry", to je naprosto nepřiléhavé

přirovnání vycházející z jakýchsi předsudků. Na Byzanc by měli být Evropané hrdi, ne ji pomlouvat.

0/0
20.1.2010 20:25

pragl

souhlas

Velmi pěkná analýza, určitě se najde spousta potrefených husí("kluků"), kteří budou protestovat. karmaR^R^R^

0/0
20.1.2010 19:02

eNden

Strategie českých politiků...

Z článku mám rozporuplné dojmy. S dosti věcmi bych souhlasila, ale např. (a to skutečně jen na příklad) říkáte všem stejné zvýšení daní, všem silniční daň. Pro ty malé to může být likvidní.

Mně zde chybí osobní zodpovědnost politiků. Nemají žádnou, riskují max. odvolání či odstoupení za velké padáky či teplá místečka (např.Tvrdík). Právě proto, že nemůžou riskovat i to, že se na ně tato místečka nedostala (znáte to o té vařila myšička kašičku, tomu dala.... a na toho se nedostalo), tak si musí dobře svoji situaci vylepšit, že se hezky o sebe postará. Kdo by se divil?

Hra na komu padni tomu padni se stala směšnou s ministrem Svobodou a paní... (nemohu si vzpomenout, byla to jeho pravá ruka a přítelka). To byly sakra malé rybky. Těch dvacet prošustrovaných let, těch tunelů, zlodějin, podvodů v daleko větší míře než továrna na dětské kočárky... ...8-o

0/0
20.1.2010 18:59

rito

Teorie budoucnosti?

Český Marx střední třídy? Jen krůček schází ke světovosti!!;-(

Nesmí bolet zuby. Jinak se dostaneme ke klasickému pojetí tříd. Ale co s netřídním majetkem?:-P

0/0
20.1.2010 18:02

parquin

Není to úplně špatné

ale jinak moc dobrá urážka těch, kteří podle vás neprovádějí "reálnou práci" a jsou vlastně obtěžující - tudíž pěkných pár milionů zaměstnanců - obávám se, že v konečném důsledku, pokud si někdo z nich vaše dílko přečte, tak je Paroubkův, i kdyby předtím Jyrkou pohrdal jak chtěl:-/

0/0
20.1.2010 17:13

editi

Jenom malý dotaz,

jaký je rozdíl mezi Kalouskem a Paroubkem? Kalousek byl u koryta a mrvil tuhle zemi celých 20 let  spolu s KDU-ČSL. Paroubek byl u koryta jeden rok a nestačil si nakrást tolik, co Kalousek za 20 let. Takže rozdíl mezi Kalouskem a Paroubkem je 19 let zlodějen.;-D;-D;-D;-D

0/0
20.1.2010 11:56

zdeseny obcan

Re: Jenom malý dotaz,

Paroubek dlouho bačoval na prazske radnici. Ti dva si mohou podat ruce.

0/0
20.1.2010 16:43

nottingham

Karma s rozporuplnymi pocity

Pane Smuclere, zajimavy nazor, ale bohuzel pred volbami jsme jich slyseli spousty. I Top 09 - pan Kalousek... Pisete o nepodpore tech, kteri nechteji pracovat, ale Vase strana v parlamentu dela vse naopak a podporuje neprizpusobive, kde se da. Pritom staci malo, aby politici zacali pouzivat selsky rozum - obavam se, ze vetsina z nich ho nema a v ocich ma jen ty dolarky. Nad jejich zakony a naivitou s jakou se snazi lovit volice a duvody, kterymi vse zduvodnuji zustava jen rozum stat. Jak rikate, mladi budou utikat a nedivme se jim. Takze za 50 let v CR budou jen neprizpusobivy imigranti fungujici v sede ekonomice, par volu v parlamentu co jim bude vladnout. Chybi mi tady nekdo, kdo by byl schopen pozvednout narodni hrdost, jako tomu bylo uz mnohdy v historii. Neverim, ze volby neco zmeni, jen se obmeni koryta a hotovo. Viz kauza Opencard. Kdokoliv jiny by byl minimalne ve vezeni a pan Bem si jede uzivat na Anatarktidu. Je to vysmech a plivanec do obliceje slusnym obcanum tohoto statu.

0/0
20.1.2010 11:55

Dezo-Conka

Romane, pěkné, plně souhlasím

Nemáte pocit že média, bohužel hlavně iDNES, se nejvíce navážejí do učitelů

a lékařů ?Všiml si toho i prim.Pokorný, anesteziolog z Prahy.Stačí si přečíst pár článků

¨paní Boškové/ blog/ a Lenky Petrášové a je jasné že největšími zločinci, fušery a vrahy jsou lékaři.Už pomalů začínám chápat název  článku Radka Sarkoziho / bývalý

šéf škloských odborů, snad/ "Genocida inteligence", jendná se o článek, který vvyšel před 10 lety.Minule jste mi odepsal, že si vážíte Klause.Za co ? Že doporučoval lékařům věnovat se taxikařině ?Za to že vědcům doporučuje chudobu ? aPmatujete si jméno lékaře, který v roce 1990" nechtěl přijmout" na oddělení postřeleného vojáka? Já ano.Kde je presumpce neviny? Proč lékaře nechrání lékařská komora ?.

0/0
20.1.2010 11:13

Roman Šmucler

Re: Romane, pěkné, plně souhlasím

Lékaři si za to dost mohou tím, že si z komory nechali udělat inkubátor ambiciózních politiků a nechali se tak zatáhnout do špíny. Jak se to má dělat ukázala Stomatologická komora pod vedením pana Pekárka. Dosáhla mnohé díky jednotě a držení se své práce. Jakmile to na chvíli pan Pekárek porušil, bylo zle.

0/0
20.1.2010 11:25

Dezo-Conka

Re: Romane, pěkné, plně souhlasím

Absolutně nesouhlasím.Ke zpolitizování komory došlo zásluhou politiků a jejich výpadům vůči komoře.Stomatologové jsou jiná kapitola, v mnohých evropských státech

stomatologická péče není hrazena z veřejného zdravotního pojištění. Vyjednavací

pozice stomatologů je i z toho důvodu silnější, určitě do budoucna musí být daleko

větší spoluúčast pacenta hlavně ve stomatologii.

0/0
20.1.2010 12:05

rito

Re: Romane, pěkné, plně souhlasím

Není lékař jako lékař hlavně když jde o komoru, někdy finančně zaplísněnou . Nebo gomoru? Člověk neví, zda při takovém psaní je tabu on, nebo soběchtící tabuizující individuum. Pořad TABU byl neTABUově  zrušen a jen si jeden musí klást otázku co bylo tabu a co je tabu. Jedno to tomu tabu není. Peníze. O ty se jedná. Opravdu pěkné, hodné diskutování.;-ORv

0/0
20.1.2010 17:37

Schmouddle

Taxation and representation

Ono původně bylo "no taxation without representation", což bylo "heslo" amerického boje o nezávislost. Kolonisté prostě přestali mít chuť platit daně a nebýt poměrně zastoupeni ve Sněmovně.

No taxation no representation je krásná a revoluční idea, jedna z čistých forem demokracie ve stylu "neživíš tak nepřepínej"....bohužel v současném stavu nereálná, kdokoliv tohle zkusí nastavit (tedy systém "neplatíš daně, nemáš volební právo") bude vykřičen do zapomnění bandou pravdolásků, kteří si z lidských práv udělali byznys a naprosto okatě ignorují, že s právy jdou povinnosti, nebo, ještě lépe, práva je nutno si zasloužit.

Nebo snad má Top09 toto v programovém prohlášení? Jestli ano, tak vás budu volit.

0/0
20.1.2010 11:08

pidla

Karma,

taky chci vědět, co vás stále ještě  táhne k TOP 09?

0/0
20.1.2010 10:59

rito

Re: Karma,

Možná láska k dopředu známým záhadám?:-/

0/0
20.1.2010 11:18

JUDr. madqwert

romane a ted nam jeste rekni, co delas ve strane kalouska?

;-D

0/0
20.1.2010 10:40

Roman Šmucler

Re: romane a ted nam jeste rekni, co delas ve strane kalouska?

také se někdy divím. Nejde ani tak o pana Kalouska, toho jsem mockrát neviděl, ale u nás v KV kraji to vzali lidovci do svých rukou a nám řekli, ať se do toho nepleteme. Tak se nepleteme a celé to jaksi zůstalo stát na půl cesty. Škoda. I pro pana Kalouska 

0/0
20.1.2010 10:42

rito

Re: romane a ted nam jeste rekni, co delas ve strane kalouska?

Teorie střední třídy, mrtvého brouka a vysokých požitků. Škoda řečí, pro všechny. Trapné.;-ORv

0/0
20.1.2010 11:11

Jay6

Pojmy jako střední třída jsou pasé.

V Británii se s pojmy jako střední třída rozloučili už před 20 lety.Tato třídní lingvistika patří někam do 19.století či do učebnic Marxismu-leninismu. Inženýři,lékaři a právníci jistě tvoří jakési hodnoty.Stejně jako podnikatelé,živnostníci a řemeslníci.Stejné hodnoty tvoří,ale také zaměstnanci na nižších úrovních a protože jejich množství je prostě větší tak také hodnoty jimi vytvořené jsou větší.Takže lékaři sice tvoří hodnoty,ale bez nižšího zdravotnického personálu by nevytvořili zhola nic.Stejně tak inženýři a architekti by bez dělníků mohli projektovat tak leda domácí boudu pro psa.Projekt,který nikdo nepostaví a nevyrobí je projekt,který žádné hodnoty nepřinese.Žijeme ve společnosti,kde vedle sebe existují nejrůznější povolání a lidé jsou na sobě zcela závislí.Jen někteří si to stále nejsou schopni přiznat a žijí v iluzorním světě tříd,kdy jedni tvoří a druzí spotřebovávají.Nebo se dokonce opájejí svou výjimečností a nadřazují svou práci nad práci jiných.A to je velká chyba!

0/0
20.1.2010 10:39

BoboHml

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

R^

0/0
20.1.2010 10:42

Roman Šmucler

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

To není vůbec pravda. V Británii ty třídy jenom přejmenovali, aby to bylo "korektnější". Není vyšší a nižší ale jmenuje se to jinak- poměrně často názvy oficiálně mění. Všichní ale používají pořád to staré, neboť to odpovídá realitě.

0/0
20.1.2010 10:43

Jay6

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Používání jakýchsi tříd padlo s nástupem právníka Tonyho Blaira tedy typického představitele vyšší střední třídy do čela "Strany práce".To postavilo veškerá schémata britské politiky na hlavu.A zásadně se také změnil volič strany Whigg.Už žádné koketování s marxismem.Pragmatická,moderní politika soustředěná na výkon ekonomiky.Pojmy jako třída se staly jen jakousi setrvačností jazyka.Ve skutečnosti spolu s růstem příjmů v oblasti prosté průmyslové výroby se pojem třída vytratil někam do zapomenuta.Byly to právě příjmy,které stály jako hlavní kritérium dělení obyvatel do tříd.Toto kritérium dnes ztrácí význam.Nejen v Británii,ale hlavně u nás.Pokud soustružník platí vyšší daně než středoškolský učitel potom jde dělení do tříd k šípku.Navíc většina lékařů a učitelů je u nás závislá na příjmech státu a přerozdělování ze státního rozpočtu,zatímco většina dělníků v průmyslové výrobě pracuje v soukromém sektoru a tedy skutečně vytváří hodnoty místo,aby je spotřebovávala a sála z rozpočtu!

0/0
20.1.2010 11:47

pidla

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Skoro to vypadá, že žijete jinde. A platí, že architekt si tu boudu pro psa postaví i sám, ale dělník těžko něco vyprojektuje a když, tak to je vyjímka.

0/0
20.1.2010 11:01

Jay6

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Poněkud podceňujete přirozenou inteligenci průměrného českého dělníka.Je to obvyklé u osob s nízkým sebevědomím,kteří doufají a sami sebe přesvědčují o své výjimečnosti.Nejste ničím výjimečný a nestojíte ani o stupínek výše než jiní okolo vás.Většina dělníků dnes prošla více profesemi a musí se pružně přizpůsobit požadavkům trhu.Proto také většina zná celý výrobní postup.A naučit se číst technickou dokumentaci není pro zkušeného dělníka žádný problém.Často jsou v tomto směru na tom lépe než průměrní studenti středních ba i vysokých škol.O manuální zručnosti řady architektů bych se nerad rozepisoval.V každém případě bych byl raději psem u zručněho dělníka než průměrného architekta.Šance zůstat v suchu i při déle trvajícím dešti je přece jen poněkud vyšší v té dělnické domácnosti.

0/0
20.1.2010 11:59

Johyn

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

No a já bych zase raději bydlel v domě, který vyprojektoval průměrný architekt než průměrný zedník. Je přece jenom vyšší šance že vypočítal statické hodnoty lépe architekt. Budu raději operován průměrným chirurgem než špičkovým nemocničním zřízencem přesto, že tento zřízenec pracuje v nemocnici a třeba i na sále desítky let a je mimořádně zručný. Když mě bolí zuby jdu raději za stomatologem než za kovářem.

0/0
20.1.2010 12:28

Jay6

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Od psí boudy jsme došli dost daleko.Přesto jsem nikdy neřekl,že bych chtěl být operován nemocničním zřízencem.I když chápu,že se musíte vůči mně nějak vymezit a to je nejlepší přiřknout protivníkovi v diskusi to co nikdy neřekl a potom dokázat,že je to hloupost.Trapný,nedůstojný a průhledný trik.Nicméně budu hrát s vámi.Nikdy bych nechtěl být operovaný třebas špičkovým chirurgem v jeho garáži na podlaze.Špičkový chirurg by byl jen lepší řezník bez práce jiných lidí.Bez skalpelu,operačnímu sálu,spousty osob,které zajišťují provoz nemocnice,bez týmu nižších zdravotnických pracovníků.I když si o sobě špičkoví chirurgové myslí,že jsou rovní bohům tak jsou jen hráčem co dostane míč do branky.K tomu,ale potřebuje pořádný tým za zády.Jinak je jen osamocený,bezmocný chudák co si ani neškrtne.Také stomatolog by bez své ordinace a spousty přístrojů a nástrojů,které jsou dílem jiných lidí mohl dělat jen toho kováře.Nikdo nehrajeme individuální sport.Tohle je týmová hra a primadony neuspějí!

0/0
20.1.2010 14:52

jeste asocialnejsi grupa

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

ja nemam nic proti OBOUSTRANNE VYHODNE spolupraci ... ale to rozhodne neni stav, v jakem se spolecnost v soucasne dobe nachazi, a podpora mene schopnych rozhodne neni OBOUSTRANNE vyhodna.

0/0
20.1.2010 16:55

Johyn

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Je pravda, že jste nikdy neřekl, že by jste chtěl být operován nemocničním zřízencem. Ovšem i já jsem toto napsal v nadsázce vůčí Vašemu tvrzení že je lépe býti psovi  v boudě postavené dělníkem než architektem. Bohužel nepochopil jste.

Tak ještě jednou. Postaví li boudu truhlář bude asi skutečně lepší než ten který to dělá poprvé. Je jasné, že špičkový chirurg potřebuje ke své práci nástroje které si neumí sám vyrobit. Je jasné, že operační sál musí být uklizen. Ovšem. z populace lidí dejme tomu dokáže 95% uklidit tento sál.Z populace lidí dokáže pracovat na soustruhu po zaučení dejme tomu 50% lidí.Ovšem jaké % lidí dokáže pochopit třeba integrály. Keplerovy zákony. Stát se špičkovým chirurgem či programátorem.

Je větší odpovědnost operátora, který provádí operaci nebo odpovědnost toho kdo  skalpel vyrobil. Kdo pracuje ve větším napětí.

A druhá věc může se stát, že chirurg postaví boudu pro psa lepší než řemeslník.

Ale  chtěl bych vidět truhláře při banální operaci třeba slepáku.

0/0
21.1.2010 7:29

Jay6

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Opravdu jsme se dostali někam jinam než jsem původně zamýšlel.Ale je třeba se vrátit k tomu pojetí společnosti jako týmového sportu.Mám rád fotbal,takže to vysvětlím na něm.Útočníků,kteří střílí góly je málo.Méně než záložníků a obránců.Ale o výsledků zápasu nerozhoduje individuální mistrovství útočníka,ale týmová souhra celého mužstva.Sebelepší útočník je ztracený,když má za sebou neschopný tým.Těžko přesvědčit o svých kvalitách,když se člověk ani nedostane k míči.Mistrovství těch nejlepších nejlépe vynikne ve špičkovém týmu.Nejlepším fotbalistou se nikdy nestane skvělý útočník týmu 5.ligy FC Dolní Kotěhůlky.Útočník Realu Madrid nebo AC Milán má přece jen větší šanci.To ale nic neříká o individuálních schopnostech obou hráčů.Špičkovým chirurgem se může stát dejme tomu jen asi 3 procenta populace.V celosvětovém měřítku to ale dělá více než 180miliónů lidí!Vážně znáte 180miliónů špičkových chirurgů?Asi to bude v tom týmu.Bez něj je i špičkový odborník jen jedna velká nula!

0/0
21.1.2010 22:12

jeste asocialnejsi grupa

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

tak pro mene chapave jeste jednou -  i v tech kolektivnich sportech je to tak, ze kdyz je nejaky utocnik lepsi, nez sto nahodne vybranych jinych utocniku z jinych klubu, tak proste bude mit lepsi plat a velmi pravdepodobne bude hrat i v lepsim klubu. real madrid nebude zamestnavat nejakeho nekopu z fc horni dolni, ale zamestna ty nejlepsi utocniky, ktere dokaze najit (a samozrejme take zaplatit) ... a takovy utocnik realu bude mit nekolikanasobne lepsi platove podminky, nez nekopa z horni dolni.

pokud budete mit sto nahodne vybranych lidi, je velmi pravdepodobne, ze z tech sto lidi jich uklizecku muze delat devadesat devet ... ale asi tak jeden jediny z teto skupiny by mohl delat spickoveho programatora, chirurga, nebo inzenyra, a takovy clovek by tu uklizecku zvladl samozrejme take. proto tech 99 bude mit horsi platove podminky, nez ten jeden, ktery proste umi neco navic... az vy budete umet neco, co 99 procent populace nezvlada, take se budete mit jako prase v zite.

0/0
22.1.2010 9:11

jeste asocialnejsi grupa

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

pokud by to nekde fungovalo tak, jak nabizite vy  - tedy vsichni co nejvice stejne, tak ten jeden schopny nebude mit ani ten nejmensi duvod se snazit cokoliv dokazat ... proc by to take delal, kdyz za to uklizeni dostane prakticky stejne, nadre se pritom mnohem mene a domu bude chodit misto v deset vecer ve ctyri odpoledne ? vy opravdu chcete spolecnost slozenou pouze z uklizecek ?  rovnostarstvi nefunguje a nikdy fungovat nebude z toho prosteho duvodu, ze lide proste nejsou stejni, a pokud se maji mit vsichni stejne dobre, tak nikdo ty narocnejsi prace delat nebude ... alespon ne tam, kde maji zavedene to vase rovnostarstvi.  

0/0
22.1.2010 9:18

admiral666

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

ony se bezne domy jeste pocitaji kazdy zvlast? jako pro jistotu, jestli ty stavebnicove moduly a predvyrobene nosniky v tovarne nespocitali spatne? ;-D

0/0
20.1.2010 17:00

Johyn

Re: Pojmy jako střední třída jsou pasé.

Milý pane. I ty stavebnicové moduly někdo musel spočítat.

0/0
21.1.2010 7:31

Totedyne

antikarma

Strašně moc blábolů Šmuclere. Když stát začne tvrdě šetřit,tak jak doporučujete, tak to právě odnesou ti lékaři a učitelé, které jste zařadil správně do střední třídy. Oni jsou totiž placeni z veřejných prostředeků. Běžné lékařa a učitele nemůže postihnout zvýšené zdanění příjmu nad 1, 2 mil. Kč ročně. A už vůbec to nemůže postihnout ty živnostníky, kterým konkurují hypermarkety.

Někteří z těch, kteří mají vysoké příjmy, mají evidovány firmy v cizině, pokud firmy vyplácejí do ČR odměny, pak se ty odměny daní v ČR. Pokud firma dlouhodobě vyvýjí prodejní činnost v ČR, musí být v ČR evidována alespoň samostatná pobočka firmy. S většinou daňových rájů nemá naše zem uzavřenou dohodu o zamezení dvojiho zdanění.

Dnes při 10% nezaměstananosti minimálně polovina nezaměstnaných by pracovat chtěla, snížením dávek se motivace pracovat nezvýší, sníží se jen koupěschopnost obyvatel.

0/0
20.1.2010 10:32

Roman Šmucler

Re: antikarma

To si dovolím velmi nesouhlasit. Návrh je na zvýšení daní všem!!! Silniční daň též všem. No tak živnostníky to zrovna raní více, než hypermarkety, které tu nemají mateřské firmy. A škrty- legrační. Lékaři nejsou placeni ze státního rozpočtu a pokud se přestane krást ( amnoho doktorů v tom "jede"), peníze budou. Učitelům bych neubíral, naopak, vzdělání potřebujeme ale s měřitelnými výslkedky. Ne mít nejvíce univerzit na světě bez kontroly. No a nejsem si jist, že sětové primáty v nemocnosti a počtu částečných invalidních důchodů jsou zrovna vizitkou pracovitosti.

0/0
20.1.2010 10:40

Totedyne

Re: antikarma

Teď nevím, který návrh myslíte.

Pokud bude stát méně platit zdravotním pojišťovnám, pokud budou mít lékaři méně pacientů a méně práce, pak na tom asi moc nevydělají.

0/0
20.1.2010 10:52

Roman Šmucler

Re: antikarma

Ale kdepak... Stát platí jen za státní pojišťence a zmenšování platby nehrozí ledaže by stát zkrachoval. Plánují seale pro lékaře vyšší daně ze stejných platů. To je zasáhne hned

0/0
20.1.2010 11:01

Totedyne

Re: antikarma

Ve článku jste se dotkl taky důležité činnosti centrálních bank. Emise peněz přináší do ekonomiky i státu nové peníze, pro boj s krizí to má prvořadý význam. Nové peníze snižují nebezpečí, že stát dluhopisy neprodá, snižují taky úrokovou míru úvěrů.  V době 10% nezaměstnanosti hrozit inflací je hloupost, emise peněz znamená jen, že více zaměstnaných lidí udělá více práce (zboží a služeb), méně zboží se zkazí ve skladech, více se prodá.

0/0
20.1.2010 10:43

Roman Šmucler

Re: antikarma

Já jsem řekl, že více peněz- větší inflace to se rovná znehodnocení úspor lidí s vklady na pevný úrok. To, co říkáte se píše ale je to hloupost. Na dluh se nedá žít pořád, je to jen odložení. Teď už ale ne o desetiletí ale o měsíce. Ano, za peníze střadatelů si koupíme zprostředkovaně to, co nikdo nechtěl...

0/0
20.1.2010 10:46

Totedyne

Re: antikarma

Stále nechápete, že staré dluhy nelze splatit politikou, která vede k nižší koupěschopností lidí a k vyšší nezaměstnanosti. Dluhy lze splatit jen prací, nikoliv nicneděláním. Podívejte se do statistických dat, kdy v USA klesal dluh. Za středového Clintona, nebo za pravicových Bushů?

0/0
20.1.2010 11:00

Roman Šmucler

Re: antikarma

To nijak nesouvisí s pravicovosti a levicovosti , to jsou jen hloupost, kterými nám tu vyplachují hlavy. Dříve yla Amerika bezkonkurenční ekonomika, teď nestíhají Asii. Úspory, práce, poctivost. Řeči ještě nikoho neuživily.

0/0
20.1.2010 11:10

vitara

Souhlasím!

Pane Šmuclere,naprosto s vámi souhlasím. Bude-li to nadále pokračovat, živnostníci a střední vrstva to odskáčou. Nikoho nezajímá, že tito lidé vytváří hodnoty a třeba živnostníci od státu nic nepožadují,naopak zaměstnávají další lidi a odvádí poplatky a daně. N ezbude,než na stará kolena snad z tohoto státu odejít. 

0/0
20.1.2010 10:29

julie k.

Hodně štěstí....

Vážený pane Šmuclere,

velmi mě potěšilo, že jste se rozhodl vstoupit do politiky. Myslím si, že dokud si mladí, schopní, úspěšní a čestní lidé neuvědomí, že politika ovliňuje život každého z nás a  záleží  i na nich, v jakém světě budou žít jejich děti, nic se nezmění. Přeji Vám hodně úspěchů a nám naději, že ještě existují lidé, kteří cítí odpovědnost a mají sílu a schopnosti něco změnit.

Tak zlomte vaz!

0/0
20.1.2010 10:20

arrosage

Re: Hodně štěstí....

Bylo by to fajn, ale proč si musel vybrat tu partu zkorumpovaných bezpáteřních zlodějů a gaunerů? To jeho kredit značně snižuje..

0/0
20.1.2010 10:29

Jakub76

Re: Hodně štěstí....

možná proto že kromě těch 5-6 provařených tváří na které kdekdo (často naprosto oprávněně) nadává mají v kandidátkách zdaleka nejvíc lidí buď úplně nových, nebo těch z komunální politiky. Ale ono je jednodužší nadávat na Kalouska nežli se víc informovat

0/0
20.1.2010 10:37

Roman Šmucler

Re: Hodně štěstí....

Popravdě- záleží jak kde. Jsou kraje, kde se jen KDU-ČSL přejmenovala- třeba Karlovy Vary, Střední Čechy, Severní Morava. No a pak jsou kraje, kde opravdu vzniká nová strana. Držím jim palce, ti mají šanci, zejména , pokud jich bude dost.

0/0
20.1.2010 10:48

arrosage

Přesně

R^

0/0
20.1.2010 10:19

Sikin___007

trefné

R^ až na to, že skutečná střední třída zde takřka neexistuje ;-)

0/0
20.1.2010 10:15



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.