Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

1. 9. 2009 14:53
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PH

hekp

30. 8. 2009 3:33
osvícenost

 Osvícený člověk nevyhazuje peníze za pochybné vakcíny, alébrž se zdravou životosprávou snaží předcházet chorobám. Byť nyní nijak zvlášť zdravě nežiji, stále se mi chřipka vyhýbá ;-D

 P.S. Každopádně je hezké, když zaměstnavatelé přispějí na vakcinaci, ještě hezčí když přispějí na sportovní aktivity zaměstnanců, ale v tom je zakopaný pes.

0 0
možnosti
AH

nyny.

28. 8. 2009 15:45
vás já mám ráda

Jste výborný lékař a zkrátka již léta jste mi velmi sympatický.Vás je do politiky škoda, ale možná zas na druhou stranu právě takové lidi ta hnusná politická verbež potřebuje, aby se to bahno kapku naředilo.Ale teda s tou chřipkou tsss....víte, že každý rok se objevují různé chřipkové viry a obecná vakcína proti chřipce neexistuje, o tom, že platnost očkování je velmi časově omezená ani nemluvě. Takže se nechá člověk naočkovat vlastně úplně zbytečně. Já jsem se enchala naivně na očkování ukecat doktorkou jednou a již nikdy více, protože tak hnusnou chřipku, jao po tom očkování jsem ještě vživotě neměla a vracela se mi několikrát, ačkoli jindy jsem chřipku měla sotva jednou za 3 roky. Takže již nikdy více a nikdy bych nenechala proti chřipce očkovat ani dítě.

0 0
možnosti

Roman Šmucler

28. 8. 2009 16:25
Re: vás já mám ráda

Hezký den, nepochybně řada lidí po očkování má vedlejší účinky. Jiní dostanou chřipku jiného kmene. No a každý rok musíme očkování opakovat. Jenže jaká je alternativa? Chřipka a ztráta času i peněz, občas života. pokud se proočkuje hodně těch, co to dobře snášejí, ochrání se i ti, co očkováni být nemohou. děkuji za pochvalu Šmucler

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

27. 8. 2009 23:19
Vážený pane Šmuclere,

vysvětlete mi, prosím, proč lidé, jako Vy, tedy bezpochyby rozumní, moudří a vzdělaní, objeví možnost psát blog až poté, co vlezou do politiky? Předtím nebyl čas a chuť, najednou je? Nebo je to jen další a dnes hodně přímočará možnost jak se zviditelnit, jak publikovat před širokým fórem své názory?

Ptám se, protože posledně jmenovaný přístup se mi hluboce příčí. Obzvláště, když drtivá většina takto publikující blogerů se po svém neúspěchu ve volbách stáhne a opět nepublikuje.

Zatím Vás nechci házet do stejné škatulky jako podobně jednající blogery např. paní Bobošíkovou, pana Kocába nebo Paroubka, protože na rozdíl od nich diskutujete i v diskusi a to se mi líbí, ale pokud se ukáže, že je to jen tendenční přístup, obávám se, že Vaše blogy budou pro mě TABU ...

0 0
možnosti

Roman Šmucler

28. 8. 2009 13:09
Re: Vážený pane Šmuclere,

hezký den, tak ono je to složitější. Jsem opravdu dost vytížený člověk. Rozhodnutí jít do politiky znamenalo lecos "pustit k vodě" a tak mám čas blogovat, což je kontakt s voliči- povinnost politika. Pokud bych se z politiky stáhl, jistě bych se věnoval opět více psaní odborných prací a blogování více přenechal aktivním politikům. Já jsem dříve neblogoval, neb jako bývalý novinář jsem už publikoval za 5 blogerských životů. nechci Vám lhát, snad Vás upřímnost nenaštve.Šmucler

0 0
možnosti
W

wiki5.5

27. 8. 2009 21:35
Pane Smuclere

tak to zase prrr. Neni na svete zeme, ktera by ockovala 100% lidi. Vsude jsou nejake seznamy (specielne ted mluvim o US, tu situaci znam nejlepe), protoze se vi, ze neni v lidskych silach vyrobit tolik vakciny, aby se dostalo na kazdeho. Takze vas nazor me pripada nejaky neferovy.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

27. 8. 2009 22:25
Re: Pane Smuclere

Chyba, chyba! Izrael 100%, Francie 100%, Británie 100%  a tak by se dalo pokračovat. Údaje o nákupech vakcíny jsou k dispozici na WHO!!![>-]

0 0
možnosti
MD

midou

27. 8. 2009 20:43
mám jinou zkušenost

dost lidí po očkování trpí příznaky lehkého onemocnění, únavového syndromu atd... po dobu až 14 dnů. Ti co se nedají očkovat jsou na tom často líp. Navíc, nechat se očkovat narychlo zpatlanou vakcinou na chřipku která se u nás vyskytuje jen v jednotkách desítek onemocnění? Na tom může mít zájem jen výrobce (který nebere žádnou zodpovědnost) a nebo ten kdo za peníze aplikuje... Dik:-)

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

27. 8. 2009 21:20
Re: mám jinou zkušenost

Chřipka byla pro mne vzhledem ke snížené imunitě každoročním morem. Posledních 5 let se nechávám očkovat a nevím co chřipka je!

0 0
možnosti
P

pěnice

27. 8. 2009 20:28
Kdysi jsem slyšela,

že těch kmenů chřipky je více.Ptám se,jak tedy odhadnout,proti kterému se dát naočkovat?

0 0
možnosti

Roman Šmucler

28. 8. 2009 13:16
Re: Kdysi jsem slyšela,

hezký den, je tro opravdu složité ale virologové a hygienická služba tyto informace mají. Například letos budete potřebovat nejméně dvě různé vakcíny. To je příčina řady zklamání, lidé se nechají naočkovat na jeden kmen a "chytnou" druhý. To je ale chyba příslušných orgánů, měly by pacienty více informovat.Šmucler

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

27. 8. 2009 20:21
Od zubaře si nenechám radit..

..abych si narušil imunitu pomocí očkování.

Už vůbec ne od populisty, který si na image buduje politiku.RvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

27. 8. 2009 19:57
Je to otřesný hazard!

Vážený pane doktore,

plně s Vámi souhlasím a na šlendrián už jsem dvakrát upozorňoval ve svém blogu na iDNES. Viz:

http://preucil.blog.idnes.cz/c/97998/Co-to-na-nas-hrajete-pani-ministryne.html

http://preucil.blog.idnes.cz/c/93222/Ceska-vlada-hazarduje-se-zivoty-milionu-lidi.html.

Víte, co je ještě horší? Paní ministryně i hlavní hygienik doporučují očkování proti běžné chřipce. Mluvil jsem s několika lékaři a všichni mi zopakovali dost otřesnou věc. Ona totiž není vakcína ani na tuto chřipku a podle lékárníků jsou dodávky v nedohlednu. Dobré, což?:-/

0 0
možnosti
P

pěnice

27. 8. 2009 20:33
Re: Je to otřesný hazard!

A vy nedělejte paniku!

0 0
možnosti
H

Hohewarte

27. 8. 2009 19:42
Pane doktore, máte to opravdu zapotřebí?

Pane doktore, že tady "rathuje " každé polointeligentní hov*ado je smutné, ale patří to k ke koloritu tohoto blogu.

Ale že to máte zapotřebí i vy , to opravdu stěží pochopím.

Nejste ochoten odhalit vaše pohnutky ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5767x
doc.MUDr. Roman Šmucler, CSc., lékař, podnikatel, vysokoškolský pedagog, moderátor a scénárista.

Seznam rubrik